-
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 121%
-
Jeg har ikke set nogen dårlige film i år13%
-
Big Mommas: Like Father, Like Son11%
-
Sucker Punch8%
-
Season of the Witch8%
-
Conan the Barbarian7%
-
Green Lantern7%
-
Anden film7%
-
Alle for én6%
-
Immortals5%
-
Scream 44%
-
Abduction3%
-
Hereafter2%
Stemmer i alt: 2526
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 StarWarsFan11384EB 12 år siden
#52 PederLyager 12 år siden
Super 8? Seriously? Det er vist ikke en film man kan forvente skal kandidere til årets værste biograffilm. En score på 7,3 på IMDb og 82% fresh på Rotten Tomatoes.
#53 StarWarsFan11384EB 12 år siden
#54 jespersen.thomas 12 år siden
#55 the_paki_don 12 år siden
Ja, men den har ikke plads i sådan en poll.
Det er vidt anerkendt god film og det ville være ligsom at sige, at Shawshank Redemption eller The Godfather var dårlige film.
Det gør bare, at man ikke kan tage dig seriøst. Ikke at Super 8 skal sidestilles med de to nævnte film.
Den hører dog mere til i deres kategori end i Twilight zonen.
#56 doom WAD 12 år siden
Hear hear!
#57 BowieCool 12 år siden
Jamen, jeg vil da prøve at se de film du nævner (The Tree Of Life samt The Turin Horse). Forstår bare ikke hvorfor næsten alle Bluckbusters er så dårlige.... Det var de da ikke "i gamle dage" ?
#58 PederLyager 12 år siden
#59 RasmusFL 12 år siden
Jeg synes det tegner til noget nær en parodi, at filmen nærmest fik topkarakter overalt i det danske anmelderkorps.
Således sagde jeg det også her: (#116)
http://filmz.dk/forum/anmeldelser/hesten-fra-torin...
Aldrig har jeg været så tæt på at udvandre fra en film
#60 the_paki_don 12 år siden
Jeg snakker om, at det ikke giver mening at sætte en vidt anerkendt god film som Super 8 i en afstemning for dårligste film for året, hvor der er en stor samling af vidt anerkendte dårlige film.
Det, som StarWarsFan gør, er at pådutte sin egen personlige holdning, som er stærkt i undertal i denne diskussion og gøre den til almindeligt gældende og det er der, jeg synes, at han vælger at udstille sig som en person, man ikke kan tage seriøst i denne diskussion.
Green Hornet er fair nok. Jeg har dog ikke set den, men kan godt forstå, at han ville efterspørge den, fordi den også generelt havde det hårdt hos anmeldere og publikum.
Twilight zonen mente jeg Twilight filmene. De har en særskilt zone, som er ligesom med spedalske i de gamle middelalder byer. :)
Håber, at det blev klargjort. Ellers stil endelig flere ???