-
"Star Wars: Episode III"29%
-
"Batman Begins"26%
-
"Sin City"25%
-
Anden film6%
-
"War of the Worlds"5%
-
"Kung Fu Hustle"3%
-
"Hitchhiker's Guide to the Galaxy"3%
-
"Fantastic Four"2%
-
"Drabet"2%
Stemmer i alt: 4300
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 filt 19 år siden
#79, have a cup!
#82 filmz-befun 19 år siden
#83 filmz-jfk 19 år siden
http://filmz.dk/forum/item/12545/#first
jeg foreslår du går derind og bitcher (der er nemlig også mange der deler din mening)
#84 filmz-befun 19 år siden
ikke: er sw3 god..
kom med 3 argument.
slut prut. og klap nu kage med dine fine ord jfk.
#85 filmz-jfk 19 år siden
Jeg stemte på star wars episode 3 - ligesom så mange andre.
Efter min mening er den film, der har fået flest stemmer, den der har vundet konkurencen om bedste film, og det blev sørme star wars - Kalder du det et argument eller hvad? ja det tror jeg nok!
#86 dyg 19 år siden
Personligt forstår jeg stadigvæk ikke hvordan nogen kan placere en film som SW:Ep3 over Sin City og Batman Begins (Jeg skal snart have set Drabet).
#87 filmz-Bruce 19 år siden
SW3 havde premiere i maj og er derfor ikke en sommerfilm alligevel ;) Hvis argumentet så er, at filmen også gik henover sommeren, ja så er Untergang længder bedre, for der gik den også ;) Men for at komme modstanden i forkøbet, så har du helt ret i dit argument omkring afstemningen :D
#88 filmz-jfk 19 år siden
Og hvis der er folk der manipulere, så må der være folk der manipulere for alle filmene - det må da altså være, så jeg tror stadig at forspringet i procent er reel nok...
Og du siger du ikke kan forstå at star wars 3 er over film som sin city og batman begins,,, jeg har kun disse ord: smag og behag - folk har jo deres egen mening om hvad der er godt og skidt.
Vi danskere hader smagsdommere der slår os oven i hovedet med en hammer og fortæller os hvad der er rigtig, og hvad der er forkert.
Det var det ene argument (og retificeret)
Det andet argument: en stor grund til at tallet er så højt er ren og skær star wars-fanatisme (der hvor logik hører op).
#89 MuManden 19 år siden
#90 Norrah 19 år siden
Star Wars var jo ikke på toppen, selvom de havde fået ordnet "digital eyelash rendering", i mine øjne var det en kedelig og forhastet film, og det er en film jeg har valgt ikke at se igen...
War of the worlds?`er jeg den eneste der sad i biffen og lige pludseligt fik fornemmelsen af at de løb tør for penge?
Batman Begins, ok film. Men ikke den bedste... den manglede Tim burtons charme og Danny elfmans præg.
Kung Fu hustle, sjov film har da også set den et par gange, men det er nu mest fordi jeg syntes Steven Chow er en sjov lille kinøjser...
Hitchikers guide to the galaxy, enhver der har læst bogen vil vide at den på intet punkt ligner eller er hvad den burde havde været.... den mangler Douglas adams sjæl.
Fantastik Four: hmmm, nok ikke... selvom jeg da har accepteret den som bedre end Daredevil, men det er jo ikke så svært :)
Drabet: har jeg ikke set, er ikke til danske drama film, de siger mig sjældent noget... Kan dog godt se drama, bare ikke de danske, syntes det der dogme pis øddelage det for mig.
Min bedste oplevelse var derimod noget helt andet, nemlig Strings, det er ikke den bedste film jeg har set, men helt klart den største oplevelse, handlingen var lidt tam, og jeg har endnu engang fået at se/høre at danskere bare ikke kan det med stemmer til. Men det var simpelthen en visuel oplevelse, og den var så gennemtænkt på det plan at det var smukt, men eftersom det jo ikke er det denne poll går ud på, som man kan høre på de andre er det den film folk bedst kan li'.