• Sean Connery
    47%
  • Daniel Craig
    29%
  • Pierce Brosnan
    12%
  • Roger Moore
    8%
  • Timothy Dalton
    2%
  • George Lazenby
    2%

Stemmer i alt: 1579

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Richard Burton 12 år siden

Irer, spaniol og franskmand
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#32 wiseguy 12 år siden

Craig
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#33 Slettet Bruger [2534451227] 12 år siden

Riqon (26) skrev:
Hell no! Bare fordi alle laver samme fejl, så bliver det ikke en del af sproget! ... eller det gør det åbenbart ...

http://ordnet.dk/ods/ordbog?query=irl%C3%A6nder :)
Gravatar

#34 BN 12 år siden

Twister (27) skrev:
For mig er det Timothy Dalton. Har altid synes at The Living Daylights er en fantastisk Bond film (omend ikke min favorit) og Licence to Kill er en meget (måske den mest) undervurderet Bond-film. Dalton er præcis den type bond som jeg foretrækker. Alvorlig, mørk, sørgmodig og han hader til tider hans job. Han udstråler på mange måder den samme vrede og hårdhed som Craig gør idag, men på en mindre fysisk og mere underspilet måde samtidig med at Daltons Bond tilmed også har bevaret gadgets uden at gøre dem komiske og gakkede. For mig at se er Dalton også klart den skuespiller der bedst fanger den version af Bond som Ian Flemming oprindeligt skrev. Dermed ikke sagt at dette nødvendigvis eren god ting på film, men det falder lige i min personlige smag.

Godt sagt!

At Craig er blevet min egen personlige favorit, skyldes, at han (og manuskriptforfatterne) har fået lov at videreføre/videreudvikle de ting, som Dalton påbegyndte, men som mange Bond-fans dengang ikke var klar til endnu. Dalton var ganske rigtigt den første til at skabe en "alvorlig, mørk, sørgmodig" Bond. Jeg ville gerne have set Dalton i mindst to-tre film mere, men film nr. 3 blev som bekendt trukket så meget i langdrag, at han tilsidst takkede nej til yderligere medvirken i franchisen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 Riqon 12 år siden

#31 - Spanier. :p
#33 - Lol
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#36 Richard Burton 12 år siden

#35 Spanier min bare røv :-) Og norsker :-)
Gravatar

#37 Riqon 12 år siden

#36 -

Men det, der står, på den der hjemmeside, jeg bliver henvist til!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#38 Richard Burton 12 år siden

#37 Det bliver det ikke bedre af. Det hed spaniol i mine unge dage og det vil jeg vedblive med at holde på :)
Gravatar

#39 Åkepool 12 år siden

Daniel Craig, med 5000 km. ned til nr. 2
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#40 Goon 12 år siden

Craig har aldrig fungeret for mig. Han har ikke dén elegance og charme, der kendetegner Bond og ligner mere end bokser end en karismatisk førsteelsker og superagent. Connery har/havde hele pakken.

Skriv ny kommentar: