-
Sean Connery47%
-
Daniel Craig29%
-
Pierce Brosnan12%
-
Roger Moore8%
-
Timothy Dalton2%
-
George Lazenby2%
Stemmer i alt: 1579
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Batsy 12 år siden
Tom hardy skal være den næste!
#22 BN 12 år siden
Det meget urealistiske har jeg ingen problemer med - det er alle James Bond-film, omend i forskellig grad. Nej, det er komedie-elementet der trækker ned for mit vedkommende; ikke isoleret betragtet, men når jeg skal sammenligne med de andre Bond-skuespillere, og med hvordan jeg foretrækker at James Bond bliver fremstillet.
Jeg har skam følt mig fint underholdt af Roger Moores Bond-film, ja, har et par enkelte gange endda været lettere imponeret af et par overraskende detaljer i mandens skuespil. Men derfra og til at gøre ham til den andenbedste Bond-skuespiller, er der nu alligevel et langt stykke vej. ;-)
#23 Takfornu 12 år siden
2) Daniel Craig
Hvis de andre skal med ...
3) Timothy Dalton
4) Pierce Brosnan
5) George Lazenby, men filmen er faktisk en af de bedste Bond Film imo :)
6) Roger Moore
#24 BN 12 år siden
Ja, det synes jeg også; især på grund af slutningen, hvor Bond
Af alle slutninger på en Bond-film, er dette den mest atypiske, og den efterlader mig med en klump i maven med sin stilfærdighed og med John Barrys musik, der er fuldstændig neddæmpet, samt slutbilledet af skudhullet i bilens forrude, ovenpå hvilken slutteksten "Made by EON productions ..." placeres.
her er slutscenen:
#25 Takfornu 12 år siden
#26 Riqon 12 år siden
Hell no! Bare fordi alle laver samme fejl, så bliver det ikke en del af sproget! ... eller det gør det åbenbart ...
#27 Twister 12 år siden
#28 Twister 12 år siden
Fordi Timothy Dalton er genial i rollen. Og hans film er da de Bond-film der mindst minder om parodier. Som jeg skrev ovenover er han for mig at se klart den Bond der mest minder om originalmaterialet. Samtidig er han også den der tog rollen mest seriøs (efter hvad jeg kan læse mig til). Han læste samtlige bøger som forberedelse til rollen og citerede ofte Flemmings værker under optagelserne når karakteren skulle diskuteres. Derudover klarede Dalton også langt de fleste af sine stunts selv, hvilket også giver ekstra respekt i min bog.
#29 Twister 12 år siden
Enig!
#30 Adagio 12 år siden
1. Sean Connery
2-4. Roger Moore, Timothy Dalton, George Lazenby
5. Pierce Brosnan
6. Daniel Craig