• The Revenant
    59%
  • Mad Max: Fury Road
    17%
  • The Martian
    8%
  • Spotlight
    7%
  • The Big Short
    4%
  • Spionernes bro
    4%
  • Room
    1%
  • Brooklyn
    1%

Stemmer i alt: 357

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Pistolprinsen 8 år siden

"Jurassic World"
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

#1 nej du så rigtig, den er ikke på den her liste :)
Gravatar

#3 Foxxander 8 år siden

Bare fordi The Revenant har flest nomineringer, betyder det ikke at den kommer til at vinde bedste film. Men nu må vi se.
Gravatar

#4 dix3n 8 år siden

Er det ikke lidt for tidligt med den afstemning siden 4 af filmene ikke har haft premiere herhjemme endnu ? :)
Gravatar

#5 Lazlo H 8 år siden

Har stemt på The Revenant da jeg har en stærk mistanke om, at den render med det meste. Hepper dog personligt på Fury Road og i særdeleshed også på en statuette til George Miller for bedste instruktør. Mark Rylance bør vinde for Best Supporting Actor (selvom det også kunne være smukt med en pris til gode gamle Sly) og så krydser jeg fingre for skønne Jennifer Jason Leigh der er nomineret for Best Supporting Actress i The Hateful Eight. Ennio Morricone må meget gerne rende med prisen for Original Score og så er det sgu en skandale, at Charlize Theron ikke er nomineret for sin optræden i Fury Road.

Alt i alt en Oscar uddeling hvor jeg især hepper på Fury Road og Krigen
Gravatar

#6 Geekalot 8 år siden

Undre mig meget at The revenant ligger på 55% efter som man ikke har haft mulighed for at se den lovligt i danmark endnu......
Gravatar

#7 Stetso-G 8 år siden

Geekalot (6) skrev:
Undre mig meget at The revenant ligger på 55% efter som man ikke har haft mulighed for at se den lovligt i danmark endnu......

Nu var spørgsmålet ikke, hvem man selv synes fortjente en Oscar, men hvem man tror vinder en Oscar. Baseret på hype, priser og nomineringer er The Revenant et lige så godt bud som Mad Max, hvis ikke et bedre bud.
Gravatar

#8 Lazlo H 8 år siden

Geekalot (6) skrev:
Undre mig meget at The revenant ligger på 55% efter som man ikke har haft mulighed for at se den lovligt i danmark endnu......


Nu handler afstemningen jo også om, hvem man tror vinder, og det kræver vel egentligt ikke at man har set filmen.

Jeg har kun set Spionernes Bro og Fury Road af de nominerede, men adspurgt om hvem der vinder, så tror jeg mest på The Revenant
Gravatar

#9 Gasivodo 8 år siden

#6 Hvad behager? Antyder De, at man kan se den ulovligt?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#10 savomilosevic9 8 år siden

Jeg har kastet min stemme ud fra hvad jeg har hørt gennem amerikanske medier. Jeg stemte på Spotlight.

Skriv ny kommentar: