• Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage
    54%
  • Matrix Revolutions
    23%
  • Star Wars: Episode III
    15%
  • Kill Bill: Vol.2
    7%
  • Anden
    2%

Stemmer i alt: 1212

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg er enig med Morbid. Kom med en fed 4, som lever op til de oprindelige og så stop der og find på noget nyt, i stedet for at spytte den ene efterfølger ud efter den anden!

Det ville være synd at ødelægge en så fed serie som Indiana Jones. Så bliver det ligesom med Jaws (dødens gab) med nogle andre instruktøre og forfattere, det ville være noget lort.
Gravatar

#22 azathoth 21 år siden

Morbid... SpielbergFreak... vi skal da klart have en MASSE Indana Jones film... flere flere flere, så når Ford bliver for gammel laver de "Son of Indiana Jones" og så kommer der en masse film der... og måske endda "Indiana Jones Vs. Tomb Raider", det ku være fedt, ja ja ja, det ku det altså... måske så bliver han nedfrosset og vågner op ude i fremtiden på en mærkelig planet ved navn LV-426, altså "Indiana Jones Vs. Aliens"... og så kommer der jo også nogle predators som har været ude at isfiske på antarktis... de er sure over at Indy har taget deres idol i den første film, for det var faktisk dem der havde stilt den der... så skal han kæmpe både imod predators og aliens... og, og, og så kommer supermand og hjælper ham... men, så har de predators noget kryptokridt og så, så, så og [gunshot.wav]
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#23 CoreDex 21 år siden

Hvis jeg ikke havde læst LotR bøgerne havde jeg nok stemt på dem. Jeg stemte på Matrix, for der er jeg mest i tvivl om hvordan slutningen folder sig ud, og ser derfor mest frem til den, sådan rent historie mæssigt.

Og Azatoth, det skal være Nazi-Aliens :)
Gravatar

#24 SpielbergFreak 21 år siden

Ja, og så for han hjælp af E.T som kan se ud i fremtiden!
Gravatar

#25 filmz-cko 21 år siden

#22 LOL!!!

Det var fandeme en svær poll.... endte med at stemme på Kill Bill vol2
måske er det fordi jeg sidder og høre "Bang Bang", eller også er det fordi jeg synes Kill Bill er den af dem der mest mangler sidste del (den skulle ALDRIG være delt op).

På en måde er det rart at Star Wars ep3 ligger længere ude i fremtiden, de holder stilen!!! :)
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#26 filmz-Wacker 21 år siden

Hmmm
Godzilla 2. Der var jo en eller flere tilbage efter de bombede Madison Square Garden.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#27 filmz-kong_volmer 21 år siden

Ville gerne have at man ku vælge flere, da jeg ser meget frem til både Matrix og Return og the king...men valget faldt da på LOTR!!!
:-|
Gravatar

#28 davenport 21 år siden

hvad med en ny Dødens Gab? Med mere intelligente hajer og krigsskibe...
Eller Bænken 2 hvor han kun drikker cola?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 Slettet Bruger [2100771207] 21 år siden

#28: Nu kalder man vel mere eller mindre Arven for Bænken 2.
Har ikke set nogle af filmene, så ved ikke om personer er de samme eller hvordan...So, don't kill the messenger. Har som nævnt bare set/hørt det et sted.
Gravatar

#30 filmz-brocher 21 år siden

jeg stemte på rotk men jeg glæder mig sgu til at se dem alle.....
kom med det

Skriv ny kommentar: