-
Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage54%
-
Matrix Revolutions23%
-
Star Wars: Episode III15%
-
Kill Bill: Vol.27%
-
Anden2%
Stemmer i alt: 1212
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:

#31 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Hvis ikke det var fordi den tekst var lidt halvlang, så ville jeg have sat den som signatur :)
#32 Kalle Ferm 21 år siden
Fantastiske film - se dem!
Jakob
#33 Slettet Bruger [2100771207] 21 år siden
#34 davenport 21 år siden
#35 SpielbergFreak 21 år siden
"3`eren" er vist ikke kommet endnu, eller er jeg bare bagud??
#36 davenport 21 år siden
#37 McPeter 21 år siden
Mon ikke de bare kan peppe Harrison Ford op med lidt sminke og cgi? Hr. Lucas var jo også med til at lave de første 3 og han plejer jo ik at stå af vejen for en smule extra cgi? :-)
Derudover tror jeg nu stadig det ville være synd at lave for mange af dem...
#38 filmz-Kadann 21 år siden
Jo jo, men nu siges det jo i filmen, at virkningen af gralen begrænser sig til den hule, hvor den gamle ridder befinder sig i. Når man passerer seglet på gulvet, ude i den stor hal, forsvinder virkningen.
#39 McPeter 21 år siden
Jeg har nu altid opfattet det som at det bare er selve gralen man der ikke må fjernes fra hulen - derved den begrænsede virkning. Udenfor hulen er virkningen også - bare i aftagende form (f.eks. den ene af de 3 korsriddere, der efter sigende skulle være død i 'ualmindelig høj alder'). Ellers havde Dr.Jones Senior jo også været nødt til at blive i hulen - eller hva?
- Så mon ikke virkningen i hvert fald skulle række til i hvert fald en extra film? :-)
(ellers kan han jo også bare nøjedes med at fortsætte på 'Hollywood-kraften' - den kan jo også en ting eller to!) :-)
#40 azathoth 21 år siden
Dvs. at prisen for udødelighed er at gralen aldrig forlader den hule... og da Elsa som bekendt tager den med forbi seglet, ja så ryger deres udødelighed!