• Toy Story 3
    50%
  • Shrek den Lykkelige
    12%
  • Sådan træner du din drage
    8%
  • Den fantastiske Hr. Ræv
    7%
  • Prinsessen og frøen
    7%
  • Anden film
    6%
  • Olsen Banden - på de bonede gulve
    4%
  • Laputa: Castle in the Sky
    3%
  • Oobermind
    2%
  • Mary and Max
    1%

Stemmer i alt: 1846

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Twister 14 år siden

Toy Story 3, hands down!!!!!!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 Skeloboy 14 år siden

Laputa: Castle in the Sky stemte jeg, selvom jeg har den på DVD, men de andre siger mig ikke så meget
Gravatar

#3 BN 14 år siden

Uden tvivl eller tøven:

'Toy Story 3'

Og dernæst 'Shrek den Lykkelige', som lyder til at have et plot der kunne gøre den ligeså god som de to første film i serien og trække niveauet opad igen efter den svage 'Shrek den Tredje'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 erikjust 14 år siden

Toystory 3 og så Mary og Max ja jeg har et den på download men den er sku det værd da den VIRKELIG har fylde.
Gravatar

#5 rockysds 14 år siden

"Den fantastiske Hr. Ræv", uden tvivl.

Instrueret af Wes Anderson og manuskript af Anderson sammen med Noah Baumbach. Jeg kan dårligt bede om mere. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 14 år siden

"Den fantastiske Hr. Ræv" herfra. Wes Anderson plejer at lave nogle ganske finurlige film og den har sågar fået meget gode anmeldelser.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

Fantastic Mr. Fox :D

Shrek skal da også ses selvom 3'eren skuffede. Toy Story-filmene er alt for overvurderede imo.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 moulder666 14 år siden

Toy Story 3. Jeg er parat til at kalde Toy Story 2 den bedste efterfølger til en animationsfilm nogensinde, og er helt klart parat til en omgang til!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 Benway 14 år siden

"Hr. Ræv". Anderson og Baumbach er en herlig kombination.

"Toy Story 3" bliver sikkert også fin, men jeg ville hellere se Pixar-folkene finde på noget nyt. "Laputa: Castle in the Sky" skal naturligvis også ses.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 KVASAR 14 år siden

Jeg tror jeg tager den der med Woody, Buzz Lightyear, Jessie the Yodeling Cowgirl, Rex, Slinky Dog, Hamm, Mrs. Potato Head og ikke mindst [url= Potato Head[/b][/url].

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide

Skriv ny kommentar: