• Drive
    25%
  • Black Swan
    16%
  • Tintin: Enhjørningens hemmelighed
    16%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    14%
  • Kongens store tale
    10%
  • The Fighter
    8%
  • Dirch
    4%
  • Melancholia
    4%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    3%
  • Brudepiger
    1%

Stemmer i alt: 2128

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 Collateral 12 år siden

Takeshi_K (98) skrev:
Drive Angry eller I Am Number Four

Drive Angry er fed fordi den ved den er over-the-top. I Am Number Four var IMO enormt kedelig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#102 Åkepool 12 år siden

Foeller (95) skrev:
Desværre er det ikke min opfindelse. Læs den geniale "anmeldelse" her: http://politiken.dk/bagsiden/atsbagsiden/ECE133689...

Ha ha, det var endnu bedre underholdning. Fantastisk "anmeldelse" af Kim Skrotte :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#103 evermind 12 år siden

BN (97) skrev:
fra den pågældende anmeldelse:

"I sit seneste værk, den sort-hvide ’Ha Szémböl Hesztpúyi, Mámá!’ (’Giv mig en hest, mor!’), har Béla Törrr kogt sit budskab ned til en kortfilm af knap 4 timers varighed"

:-D

Det er jo overhovedet ikke sjovt at gøre nar ad en af tidens største og mest visionære filmskabere!!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#104 MMB 12 år siden

evermind (103) skrev:
BN (97) skrev:

"I sit seneste værk, den sort-hvide ’Ha Szémböl Hesztpúyi, Mámá!’ (’Giv mig en hest, mor!’), har Béla Törrr kogt sit budskab ned til en kortfilm af knap 4 timers varighed"

Det er jo overhovedet ikke sjovt at gøre nar ad en af tidens største og mest visionære filmskabere!!!

Don't go there. :P
Gravatar

#105 evermind 12 år siden

Sorry, couldn't help myself! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#106 wimmie 12 år siden

evermind (103) skrev:

Hvem gør nar af Uwe Boll???!!! :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#107 Takeshi_K 12 år siden

Collateral (101) skrev:
Drive Angry er fed fordi den ved den er over-the-top. I Am Number Four var IMO enormt kedelig.

Det lyder som en film som enten er hit-or-miss. Jeg har ikke noget mod Nicolas Cage, så det kan godt være, jeg giver det en chance alligevel. Jeg har dog film i øjeblikket som jeg synes jeg hellere vil bruge min tid på.

Men nu hvor vi deler IMDB lister: http://www.imdb.com/list/VpnIZLajGc4/
Gravatar

#108 BN 12 år siden

evermind (103) skrev:
BN (97) skrev:

Hmm ... er det sjovere hvis man taber et 16 tons vægtlod i hovedet på ham?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#109 Lilleby 12 år siden

De4_Kia (55) skrev:
Undskyld jeg spørg. Men hvorfor står Harry Potter og Dødsregalierne del 1 fra 2010 på listen? Kommer Harry Potter og Dødsregalierne del 2 fra 2011 på listen næste år?

Undrer jeg mig også over.
Gravatar

#110 Zabriskie 12 år siden

Oslo 31. august! Det er synd en sådan film ikke får den opmærksomhed den fortjener
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: