• "Letters from Iwo Jima"
    20%
  • "Nat på museet"
    20%
  • "Hannibal Rising"
    16%
  • Anden premierefilm
    10%
  • "Smokin' Aces"
    8%
  • "De fortabte sjæles ø"
    7%
  • "Deer Hunter"
    5%
  • "Dreamgirls"
    3%
  • "Jagten på lykke"
    3%
  • "Den sorte madonna"
    3%
  • "Arthur og Minimoyserne"
    2%
  • "Koslænget"
    2%
  • "Little Children"
    1%

Stemmer i alt: 1344

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Angel Eyes 17 år siden

Helt klart "Little Children" - var ovenud begejstret for Todd Fields sidste film "In the Bedroom", og traileren til "Little Children" lader i hvert fald ikke forventningerne i stikken!
Derefter kommer nok "Letters of Iwo Jima", og så "De fortabte sjæles ø" (hvor min kærestes kusine spiller hoverollen!).
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#12 Hal60 17 år siden

Stemte 'Letters from Iwo Jima', efterfulgt af 'Hannibal Rising'.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#13 tiny 17 år siden

Little Children.
Kate Winslet er blandt mine favoritskuespillerinder (top 3) og Patrick Wilson lader til at være en man skal holde øje med! Jeg var faktisk ikke opmærksom på, at det var en Todd Field-film; men det er da kun endnu et plus i min bog.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#14 gravity 17 år siden

# 8

Den bliver vist mellem den anden og den 8. feb. i Imperial. syv forestillinger, med oplæg fra en ny person hver dag, bl.a: Udenrigsordfører Mogens Lykketoft (S), Filmanmelder og forfatter Søren Høy og Professor ved Center for the Study of the Americas, Carl Pedersen (min tidligere underviser i historie ;) )

Gravatar

#15 filmz-Bruce 17 år siden

[url= from ...[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 filmz-wicket 17 år siden

Det blev Letters from Iwo Jima da jeg har set Smokin' Aces, som i øvrigt var super fed!:)
I feel like I'm Han Solo, and you're Chewie, and she's Ben Kenobi, and we're in that fucked-up bar!
Gravatar

#17 filmz-Narniabæver 17 år siden

1. Koslænget
2. Arthur og Minimoyserne
3. Nat På Museet
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#18 jessup 17 år siden

#11 - jeg er sikker på du vil kunne lide Little Children - måske falder ny klassiker over dine læber:) - den bedste film siden Way of the Gun.
This is just until June
Gravatar

#19 Collateral 17 år siden

Ikke rigtig nogen af dem, for en gang skyld er det et album jeg ser frem til, "Rock the rebel/Metal the devil", Volbeats nye album :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20 enfilmnørd 17 år siden

Nat på museet, men ser nok mest frem til senere på året
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: