• "Letters from Iwo Jima"
    20%
  • "Nat på museet"
    20%
  • "Hannibal Rising"
    16%
  • Anden premierefilm
    10%
  • "Smokin' Aces"
    8%
  • "De fortabte sjæles ø"
    7%
  • "Deer Hunter"
    5%
  • "Dreamgirls"
    3%
  • "Jagten på lykke"
    3%
  • "Den sorte madonna"
    3%
  • "Arthur og Minimoyserne"
    2%
  • "Koslænget"
    2%
  • "Little Children"
    1%

Stemmer i alt: 1344

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 elwood 17 år siden

LFIJ

Glæder mig til Clintens nye mesterværk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 moulder666 17 år siden

Ren nysgerrighed. Night at the Museum? Hvordan kan der være så mange der har stemt på den? Synes den virker ekstremt plat og dårlig.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#23 ks 17 år siden

Uden tvivl Letters from Iwo Jima, som dog er meget skarpt eferfulgt af Little Children.
Gravatar

#24 jessup 17 år siden

tæt opløb til oscar - eller et eller andet:

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&am...
This is just until June
Gravatar

#25 filmz-grev_michal 17 år siden

Gravatar

#26 jessup 17 år siden

jeg tror nu mere at det betyder at Di Caprio ikke har en lækker kæreste for øjeblikket:)

Det er grotesk at Nicholson ikke blev nomineret:

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&am...

Dette er beviset for at det amerikanske folk vil se ham få sin fjerde Oscar:)
This is just until June
Gravatar

#27 enfilmnørd 17 år siden

er begyndt at hælde lidt til "De fortabte sjæles ø", er ellers ikke til dansk (børne)-film, men ser da godt ud, og budgettet skulle være på 40 mio(så kommer den da til at se godt ud)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#28 mr gaijin 17 år siden

#27 40 millioner kroner er nu ikke så meget for en film med special effects. Biers næste film er en amerikansk indie-film uden special effects til 16 millioner dollars, altså godt 90 millioner kroner. Og 16 mio. er småpenge selv for denne type film.

Edit: På den anden side, jeg tjekkede lige budgettet for "Pan's Labyrint", og det ligger under 5 mio. dollars, altså godt 30 mio. dollars. Så man kan åbenbart godt lave film med fantastiske effekter for ikke så mange penge.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#29 filmz-jonasgr 17 år siden

"Little Children". "Deer Hunter" er en af mine absolutte yndlingsfilm, men jeg har set den så mange gange, så ligefrem at sige at jeg ser frem til den, vil være forkert. Jeg glæder mig også til den dag "The Good Shepherd" får premiere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#30 Outbound Sith 17 år siden

Jeg må indrømme, at jeg stemte på "De Fortabte Sjæles Ø". Jeg har store forventninger til, at Nikolaj Arcell akn genoplive en genre i dansk film (gode fantasy-film), som har ligget død og begravet siden "Miraklet i Valby"!

Og så har jeg det fra en forholdsvis pålidelig kilde, som så den på Filmhøjskolen i Ebeltoft i lørdags - med efterfølgende Arcell Q&A (hader ham inderligt!), at den skulle være ret fantastisk!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: