-
"Kill Bill Vol. 2"22%
-
"Shrek 2"14%
-
"Harry Potter and the Prisoner of Azkaban"13%
-
"Spider-Man 2"11%
-
"Troy"10%
-
Anden9%
-
"Van Helsing"7%
-
"Passion of the Christ, The"4%
-
"Incredibles, The"3%
-
"Big Fish"2%
-
"Village, The"2%
-
"Sky Captain and World of Tommorow, The"1%
-
"Aviator, The"1%
-
"Terminal, The"0%
Stemmer i alt: 1900
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-loonie 20 år siden
På den anden side så har jeg heller ikke tjek på hvilke kræfter der ligger bag afstemningen.
Filmsmag er vel noget subjektiv, man kan ikke bedømme andres smag! Jeg kan godt li´ farven mørkeblå - det er der ikke nogen der kan ændre eller retfærdigvis sætte i en bås som godt eller dårligt.
I may be wrong, but I doubt it
#62 DarkLight 20 år siden
Eftersom Kill Bill 1+2 er en historie delt i to, må man ydmygest antage at Vol. 2 vil lægge sig i samme spor som Vol. 1.
Tarantino har ellers udtalt at 2'eren vil være anderledes. Knap så meget vold og mere karakterdybde. Det er dermed slet ikke gives at tilhængere af etteren vil kunne lide 2'eren og omvendt.
#63 filmz-Phelodivia 20 år siden
#64 El vez 20 år siden
:p
#65 DarkLight 20 år siden
Og forøvrigt kunne det lige ligne ham at skifte stil i del 2.
#66 Corgan 20 år siden
Ja, netop! Og han snød os alle (pånær den vise "loonie") til at tro at det var en god film.
;-)
#67 filmz-loonie 20 år siden
#66 & #64 - En ting er ihvertfald sikker at den PR-maskine som er forbundet til hans film er super effektiv. Folk tror de har set og kommer til at se noget kvali, og det er sådan en gang crap!
#68 El vez 20 år siden
Nåhnej.. det er PR-maskinen!!
*rolls eyes*
#69 filmz-Mira 20 år siden
Og forøvrigt kender jeg nogen der kan skaffe dig nogle små lyserøde piller og en flot hvid bluse...;)
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#70 filmz-loonie 20 år siden
#69 - Det er nok bare at se filmen, så er man klar over hvad det er for et makværk. Beklager at jeg brugte ordet "crap" men alligevel beskriver det filmen udmærket. Til næste gang vil jeg forsøge at finde mere dybsindigt og eftertænksomt udtryk.