• "Kill Bill Vol. 2"
    22%
  • "Shrek 2"
    14%
  • "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban"
    13%
  • "Spider-Man 2"
    11%
  • "Troy"
    10%
  • Anden
    9%
  • "Van Helsing"
    7%
  • "Passion of the Christ, The"
    4%
  • "Incredibles, The"
    3%
  • "Big Fish"
    2%
  • "Village, The"
    2%
  • "Sky Captain and World of Tommorow, The"
    1%
  • "Aviator, The"
    1%
  • "Terminal, The"
    0%

Stemmer i alt: 1900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-loonie 20 år siden

#60 - Netop for at undgå en populær fælde og bare være skråsikker på hvad du har stemt, skrev jeg "antageligvis" - for det er helt korrekt, jeg aner ikke hvad du har stemt.

På den anden side så har jeg heller ikke tjek på hvilke kræfter der ligger bag afstemningen.

Filmsmag er vel noget subjektiv, man kan ikke bedømme andres smag! Jeg kan godt li´ farven mørkeblå - det er der ikke nogen der kan ændre eller retfærdigvis sætte i en bås som godt eller dårligt.

#62 DarkLight 20 år siden

#57:
Eftersom Kill Bill 1+2 er en historie delt i to, må man ydmygest antage at Vol. 2 vil lægge sig i samme spor som Vol. 1.

Tarantino har ellers udtalt at 2'eren vil være anderledes. Knap så meget vold og mere karakterdybde. Det er dermed slet ikke gives at tilhængere af etteren vil kunne lide 2'eren og omvendt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#63 filmz-Phelodivia 20 år siden

Helt klart Harry Potter 3.. Men også Shrek 2...
Gravatar

#64 El vez 20 år siden

#62 Lad nu være! Du ved jo godt det bare er endnu et publicity stunt, nøje udtænkt af Tarantinos PR-bagmænd...

:p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#65 DarkLight 20 år siden

Aldrig! In Tarantino We Trust.

Og forøvrigt kunne det lige ligne ham at skifte stil i del 2.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#66 Corgan 20 år siden

#64:

Ja, netop! Og han snød os alle (pånær den vise "loonie") til at tro at det var en god film.

;-)
Gravatar

#67 filmz-loonie 20 år siden

#62 interessant vinkel!

#66 & #64 - En ting er ihvertfald sikker at den PR-maskine som er forbundet til hans film er super effektiv. Folk tror de har set og kommer til at se noget kvali, og det er sådan en gang crap!

#68 El vez 20 år siden

#67 Du har ikke på noget tidspunkt overvejet at andre folk oprigtigt kan have en anden mening end dig ?

Nåhnej.. det er PR-maskinen!!

*rolls eyes*
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#69 filmz-Mira 20 år siden

#67-hvorfor er KB noget crap? Du udtaler bare vi andre er ofre for mediehysteri og udtaler det er noget crap (meget dybsindigt og eftertænksomt udtrykt...)..må vi høre hvorfor du syntes det?

Og forøvrigt kender jeg nogen der kan skaffe dig nogle små lyserøde piller og en flot hvid bluse...;)

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#70 filmz-loonie 20 år siden

#67 Prøv at læse sidste del af indlæg #61.

#69 - Det er nok bare at se filmen, så er man klar over hvad det er for et makværk. Beklager at jeg brugte ordet "crap" men alligevel beskriver det filmen udmærket. Til næste gang vil jeg forsøge at finde mere dybsindigt og eftertænksomt udtryk.

Skriv ny kommentar: