-
"Kill Bill Vol. 2"22%
-
"Shrek 2"14%
-
"Harry Potter and the Prisoner of Azkaban"13%
-
"Spider-Man 2"11%
-
"Troy"10%
-
Anden9%
-
"Van Helsing"7%
-
"Passion of the Christ, The"4%
-
"Incredibles, The"3%
-
"Big Fish"2%
-
"Village, The"2%
-
"Sky Captain and World of Tommorow, The"1%
-
"Aviator, The"1%
-
"Terminal, The"0%
Stemmer i alt: 1900
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 El vez 20 år siden
Filmen er et tydeligt eksempel på style over substance, men Tarantino gør det så overbevisende at det underholder langt mere end en standard actionfilm.
Om der så kommer mere dybde i historien og karaktererne i 2'eren bliver spændende at se, uanset hvad synes jeg klart 1'eren er en af de forholdsvis få positive filmoplevelser i 2003 og en af de få der levede op til de forventninger jeg havde.
#82 filmz-ceviv 20 år siden
btw. så må du gerne låne nogle af min mormors Morten Korch film tror de ville falde i din smag :)
#83 filmz-loonie 20 år siden
Det med pengene kan også begrundes i at hun har fra tidligere opgaver en velpolstret bankbog. Nu kan der der argumenteres lidt frem og tilbage omkring forskellige fejl/mulige fejl, dem jeg nævnte var det jeg umiddelbart huskede.
At jeg synes det er et makværk er grundet udfra en forventning om en film, som gav seeren en smule respekt og ikke bare øsede billeder ud. Billeder som jeg mener være så ringe at de ikke lever op til min forventning. Det er selvfølgelig min mening, og som nævnt i #81, så kan der snildt være tale om en fortælling fra en fantasiverden. Så ligesom LOTR også foregår i en fantasiverden så gør Kill Bill tilsyneladende også. Så fred være med det.
I øvrigt, har denne her drejning i denne tråd været glædelig. Jeg synes der er argumenter på banen til begge sider. Argumenter som til tider er lidt mere dybsindige og eftertænksomme end "Crap" :)
I may be wrong, but I doubt it
#84 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#85 skittlez 20 år siden
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2046
The Brothers Grimm
Kill Bill, vol. 2
Sky Captain and the World of Tomorrow
Jersey Girl
I Heart Huckbees
The Village
The Ladykillers
Shrek 2
Spider-Man 2
Hellboy
Big Fish
J.M. Barrie’s Neverland
Troy
The Motorcycle Diaries
The Incredibles
The Passion of the Christ
The Polar Express
Ocean’s 12
Cronicles of Riddick
Cold Mountain
The Bourne Supremacy
Sjovt at nye Scorsese og Spielberg film ligger så lavt på listen.
Ikke en ny film, men Donnie Darko i Director’s Cut er sat til den 19. marts.
#86 coolflash 20 år siden
...man har vel lov til at håbe =)
#87 Michael Andersen 20 år siden
Ifølge IMDB er den i hvert fald sat til at køre i udvalgte amerikanske biografer til næste måned.
#88 coolflash 20 år siden
Hmm, det må man vel tolke som om der er en lille bitte smule håb om at den måske kommer til at køre i DK. Men, man skal vel ikke sætte næsen alt for langt op efter det...
*krydser fingre*