• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 Muldgraver 11 år siden

JannikAnd (99) skrev:
The Avengers var da god? Hvordan kan man argumentere for at foragte sådan en film? Den er i værste fald forglemmelig. Jeg har den samme følelse overfor The Hobbit. Men ellers stinker resten. Jeg har dog ikke set Dredd (som jeg faktisk gerne vil se) eller Moonrise Kingdom, men den modtog jeg faktisk igår.

Men nu er Hobbitten jo også en mestendels rædsom film :)

Moonrise Kingdom og Sort mælk! I næste uge engang?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#102 JannikAnd 11 år siden

Muldgraver (101) skrev:
Men nu er Hobbitten jo også en mestendels rædsom film :)

Åh, dårskab! at du lyster!

Muldgraver (101) skrev:

Moonrise Kingdom og Sort mælk! I næste uge engang?
Ved ikke, om jeg kan holde mig i skindet så længe. Ak, jeg må prøve. Celan-øl er immervæk en god trumf!
Gravatar

#103 Muldgraver 11 år siden

Skulle skindet smutte, må vi blot nyde Døden til en anden film. Selvom paradokset næppe kunne blive større.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#104 cunninglinguist 11 år siden

The Hobbit.. Men jeg er også Tolkien fan i en grad der får Johan til at ligne en Star Trek noob :)
Gravatar

#105 mrF0x 11 år siden

TDKR var da en okay afslutning, men skuffende i alle henseender i forhold til TDK!!! I forhold til andre film, var den dog bedre end flest..

Mit valg blev Prometheus... Jeg kan godt li' at en film stiller krav til den cerebrale del af kroppen ;)

Gravatar

#106 doom WAD 11 år siden

Pécuchet (96) skrev:
lige nu, hvor der atter hersker tumult omkring Nolan, vælger jeg at tie.

Du tav jo netop ikke :-)
Gravatar

#107 doom WAD 11 år siden

JannikAnd (99) skrev:
The Avengers var da god? Hvordan kan man argumentere for at foragte sådan en film? Den er i værste fald forglemmelig.

Must... resist... must... resist... Arrrgh!!! Den stinker!!! Argh! Couldn't resist!
Gravatar

#108 JannikAnd 11 år siden

Muldgraver (103) skrev:
Skulle skindet smutte, må vi blot nyde Døden til en anden film. Selvom paradokset næppe kunne blive større.
Ja, det kunne næppe skrives bedre. Jeg må afsmutte mit skind og håbe på det bedste.
Gravatar

#109 Batsy 11 år siden

Ispep (93) skrev:
Pudsigt, jeg har det på en anden måde. Fandt rollen godt og subtilt skrevet. Der ligger og lurer noget fare i hans personlighed allerede inden han bliver Two Face. Scenen hvor han fanger ham skitzo-fyren lige efter Gordons "henrettelse" og truer ham, mens Batman griber ind, har jeg altid fundet afgørende og en nøglesekvens for hans udvikling. Derudover nævner Harvey også, til Gordon i starten, at han er blevet kaldt noget andet før (altså Two Face) hvilket altid har fået med til at tænke over hans fortid med to ansigter. Jeg havde ingen problemer med at købe forvandlingen, da jeg mener dette var underbygget. Jeg behøvede faktisk ikke mere om ham :D

Jeg synes stadig hans meget få scener, når han er Two face er drøn harmende spændene, og som jokeren sagde at Sindsyge er som atmosfære, og de skal bare have et lille skub. Har helst lyst til at gense dem alle nu!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#110 Driver 11 år siden

The Dark Knight Rises
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: