• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#121 Kruse 11 år siden

Driver (119) skrev:
Det er jo ikke utænkeligt, at den blot fungerer som støtte indtil benet har helet sig, ligesom når du får gips på et brækket ben.

Men hvordan kan der skabes brusk? Dokteren fortæller ham jo at der absolut intet er tilbage. Det er ikke noget man kan hele. Men ligesom at Batman kan hoppe ned på en bil fra en høj bygning, og overføre al kraften til bilen uden at blive påvirket selv, så er der mange små urealistiske detaljer, i en ellers forholdsvis realistisk verden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#122 Driver 11 år siden

@ Batsy:

Ja, det er jeg godt klar over, at han gør i en af tegneserierne og det er da ikke utænkeligt, at han rent faktisk brækker ryggen på ham. Jeg har bare altid troet, at det var noget nær umuligt at komme sig over en brækket ryg og da især ikke på de fem måneder eller, hvor lang tid, det tager Bruce. Dertil tror jeg bare, Nolan er for stor en realist, men muligt, jeg er ene om den filosofi.

@ Kruse:

Urealistiske detaljer som fx. at han kan hele sin ryg på fem måneder : P ...Jeg køber sgu det hele, dertil er de urealistiske detaljer jo minimale og de hæmmer jo ikke filmens plot - tværtimod.

Men jeg tror, vi må bede Nolan om at begynde at lave kommentarspor på sine film igen!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#123 Batsy 11 år siden

Kruse (121) skrev:
Men hvordan kan der skabes brusk? Dokteren fortæller ham jo at der absolut intet er tilbage. Det er ikke noget man kan hele. Men ligesom at Batman kan hoppe ned på en bil fra en høj bygning, og overføre al kraften til bilen uden at blive påvirket selv, så er der mange små urealistiske detaljer, i en ellers forholdsvis realistisk verden.

Det er jo Fiktion, at holde en film 100 % realistisk som muligt er jo et helvede, og umuligt vil jeg vove at påpege (ikke at jeg mener at du vil have en 100% realistisk film) der jo altid en eller anden der kan finde en fejl, og sige "ej det passer squ ikke det der, det er på den måde og bla bla bla". Dog er jeg mere den der tænker "han er en helt, fra en tegneserie, og her må der squ gerne være urelastiske detaljer", og det havde jeg allerede for bekræftet i Begins at det en mere realistisk fortolkning, men stadig med teknologi og ting som ikke er mulige i den virkelig verden.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#124 Driver 11 år siden

JannikAnd (99) skrev:
The Avengers var da god? Hvordan kan man argumentere for at foragte sådan en film? Den er i værste fald forglemmelig. Jeg har den samme følelse overfor The Hobbit. Men ellers stinker resten. .

Vel sagtens lige så vel som, man kan argumentere, for at de resterende film stinker, omend du ikke argumenterer for det.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#125 JannikAnd 11 år siden

Driver (124) skrev:
JannikAnd (99) skrev:
The Avengers var da god? Hvordan kan man argumentere for at foragte sådan en film? Den er i værste fald forglemmelig. Jeg har den samme følelse overfor The Hobbit. Men ellers stinker resten. .

Vel sagtens lige så vel som, man kan argumentere, for at de resterende film stinker, omend du ikke argumenterer for det.
Det var ikke en samtale mellem du og jeg. Jeg kender Pécuchet tilpas nok til at vide, hvorfor han væmmes ved "resten", ligesom jeg formoder, at han forstår, hvorfor jeg er enig.
Gravatar

#126 Driver 11 år siden

Javel, chef. Skal nok overlade forummet til kun dig og ham nu så. Desuden stinker de ikke.

Længe leve bromance.
Gravatar

#127 doom WAD 11 år siden

"en samtale mellem du og jeg"? WTF? Swahili? :-)
Gravatar

#128 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden

Driver (115) skrev:
Dels er der jo ingen kriminalitet at bekæmpe

De siger i filmen, at der ikke er organiseret kriminalitet, men hele fidusen ved Batman i tegneserierne er jo, at han aldrig er for stor til at bekæmpe gadekriminalitet, da han forældre jo netop er blevet dræbt ved et simpelt tyveri.
Gravatar

#129 JannikAnd 11 år siden

Driver (126) skrev:
Javel, chef. Skal nok overlade forummet til kun dig og ham nu så. Desuden stinker de ikke.

Længe leve bromance.
Det var ikke ment arrogant, beklager hvis det lød sådan. Jeg var bare interesseret i Pécuchets besyv.
Gravatar

#130 Romance 11 år siden

Life of Pi!
Der er nogle fantastisk flotte scener i den film.

Skriv ny kommentar: