-
The Dark Knight Rises30%
-
The Avengers19%
-
Hobbitten: En uventet rejse18%
-
Prometheus6%
-
Anden film5%
-
Shame3%
-
Life of Pi3%
-
Dame, Konge, Es, Spion2%
-
Dredd2%
-
The Artist2%
-
En kongelig affære2%
-
Take Shelter2%
-
The Cabin in the Woods2%
-
Operation Argo1%
-
Kapringen1%
-
Amour1%
-
Holy Motors0%
Stemmer i alt: 2813
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#131 Zt3pH 11 år siden
Det var flot - godt du gad bruge din tid på udøse din akademiske viden i opklaringssager - Helt på niveau med Holmes!. Men jeg står fast; Avengers var den største skuffelse i 2012. Desuden kan man vende det om at sige, at hvis Avengers er så forbandet god, så forstår jeg ikke den modtagelse den fik? Hvor blev hypen af efter premieren? TDKR var der snak om længe efter, og det samme med en film som Hvidsten gruppen, som desuden hev rigtig mange i biffen 2012. At Avengers kan være en kandidat til årets bedste film, siger mere om niveauet end det gør om selve filmen
Kan man kalde det en "unuanceret baggrund" hvis man ikke har har set halvdelen af de film der er her?
#132 inflector 11 år siden
Har personligt valgt ikke at stemme, da jeg får set alt for få helt nye film. Har kun set 3 på listen, af de 3 er jeg gladest for Avengers, selvom Batman og Hobitten også var godkendte. Batman dog klart den svageste i trilogien og Hobitten var for lang i spyttet.
#133 MOVIE1000 11 år siden
SPIDER-MAN ER HELTEN I NEW YORK, BATMAN HAR SIN EGEN BY!!!!
#134 Høegh 11 år siden
For slet ikke at nævne den scene i TDK hvor han i frit fald ryger ud fra et højhus, og lander uskadt på en bil. Gad vide om folk også ville have "købt" scenen hvis Batman bare var landet på asfalten? Fysisk er der i hvert fald ikke den store forskel.
De urealistiske detaljer i Nolans trilogi er enorme.
#135 Kruse 11 år siden
Som jeg jo sådan set også referer til i det indlæg du citerer :)
#136 Høegh 11 år siden
Aah ok, så misforstod jeg. Jeg troede du refererede til en af de andre scener hvor han hopper ned på en bil (det sker vist et par gange i løbet af filmene) - men hvor det er lidt mere kontrolleret og jeg-er-batman-og-skal-virke-sej-entre-agtigt.
#137 BN 11 år siden
#138 SublimeKen 11 år siden
Det er sjovt, jeg oplevede netop det modsatte. At rigtig mange snakkede om Avengers efter premieren, hvor folk mest af alt blev skuffede over TDKR og ikke nævnte den igen efter de havde set den.
Selv på internettet synes jeg at folk snakkede mere om The Avengers rundt omkring. Måske ikke så meget her på filmz, men det er kun en side ud af mange millioner.
#139 PredatorX 11 år siden
Eh... Har du tjekket op på boxoffice tallene inden du kom med den udtalelse? Du er godt klar over den indtjente oceaner af penge ikke?
#140 enfilmnørd 11 år siden
The Dark Knight - Den skulle lige bundfælde sig, og måtte se den flere gange, men er belvet enig med mig selv om, at det er en rigtig god film. Ikke nødvendigvis hvad jeg havde forventet, men meget overraskende. (Pudsit nok havde Avengers modsatte effekt på mig, den bliver bestemt ikke bedre ved gensyn, faktisk så huskede jeg den bedre end den var.)
Skyfall - Hvade egentlig aldrig troet en Bondfilm kunne være årets bedste film, men denne overraskede mig positivt
Hobbitten - Ja den er lang, og handlingen bliver lidt defus, men det var en virkelig god oplevelse for mig som Tolikien-nørd
Overvejer stærk om jeg skulle se Dame, Konge, Es, Spion, efter den får så god kritik rund omkring.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.