-
The Dark Knight Rises30%
-
The Avengers19%
-
Hobbitten: En uventet rejse18%
-
Prometheus6%
-
Anden film5%
-
Shame3%
-
Life of Pi3%
-
Dame, Konge, Es, Spion2%
-
Dredd2%
-
The Artist2%
-
En kongelig affære2%
-
Take Shelter2%
-
The Cabin in the Woods2%
-
Operation Argo1%
-
Kapringen1%
-
Amour1%
-
Holy Motors0%
Stemmer i alt: 2813
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#141 SublimeKen 11 år siden
Ikke nok med det, så ligger den nummer 3 over de mest indtjendene film nogensinde kun overgået af Avatar og Titanic.
#142 Goon 11 år siden
#143 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden
Det er vel ikke så overraskende, at de tre film, der er set af flest mennesker også er dem der får flest stemmer?
#144 Goon 11 år siden
#145 elitehater 11 år siden
#146 Driver 11 år siden
Jeg køber sgu det hele, dertil er de urealistiske detaljer jo minimale [/quote]
De urealistiske detaljer i Nolans trilogi er enorme.[/quote=136]
Ikke i forhold til Burton og Schumachers versioner og heller ikke i forhold til alle de tusinde andre superheltefilm på markedet. I det perspektiv er Nolans urealisme minimal og til at leve med. Det er jo også, hvad man alt andet lige må forvente, af en superheltefilm.
#147 SF90 11 år siden
Den var for mig årets film
#148 BN 11 år siden
Jeg fandt den da under 'Anden Film'!
#149 Høegh 11 år siden
Mjaaa
Måske i forhold til farvepaletten og set-designet - Og ja så bliver der talt lidt mere om politik og sociale/etiske værdier. Men udover det, så er Nolans bat-univers akkurat lige så urealistisk som Burtons og Schumachers (til og med Batman Forever).
Hoppende-turbo-kampvogns-biler med indbyggede motorcykler - Super-mobil-3D-sonar-maskiner - Motorcykler der kan køre sidelæns - En flyvende Batman - Ulogiske dommedagsvåben - Oneliners i overflod - Helte der kan overleve et frit fald fra et højhus - Skurke hvor halvdelen af kraniet stikker ud - Og generelt bare fysiske og biologiske umuligheder en masse.
Som BN også er inde på længere oppe i tråden, så er det udelukkende i tone og miljø at filmene er mere nede på jorden end fx Burton og Schumachers versioner.
#150 Batsy 11 år siden
o.0 Hvem er det du referer til?