• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 MMB 11 år siden

Ispep (60) skrev:
Hvis du er til genren

Ikke en af mine yndlingsgenrer, men jeg har da da heller ikke noget imod den. :D
Gravatar

#62 MonsTruz 11 år siden

Helt sikkert Hobbitten, det var jo en ganske magisk oplevelse.
Jeg var bange for at blive skuffet, men det blive jeg bestemt ikke. Den levede fuldt op til ringenes herre.
Glæder mig til den forlængede udgave, så der kan komme endnu mere guf med.

The Avengers, var også en super film. Har lige set den for fjerde gang, og den står som den bedste superhelte film der er lavet.

The Dark Knight Rises fortjener også ros, men mest på grund af Bane, som også leverede årets quote:
"Ah, yes... I was wondering what would break first... Your spirit, or your body?"
Gravatar

#63 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (57) skrev:
Som selv titlen antyder klarer Batman sig igennem efter en periode med psykisk sorg og fysiske mangler.

Ja, det tager også kun 8 år. Det er selvfølgelig sikkert en passende tid, hvis man som dig 100 % køber hans beslutning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#64 jessup 11 år siden

The decendants og dame, es..... bedst Indtil jeg får set Amour:)
This is just until June
Gravatar

#65 Åkepool 11 år siden

Kruse (47) skrev:
den Batman jeg kender

Altså Batsy?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#66 Batsy 11 år siden

Kruse (52) skrev:
Øh jo, han brugte jo en benspænde, der kunne få et knæ uden brusk til at fungerer 110 %. Og at Bane så ikke engang tager den fra ham i fangehullet(han har i hvert fald ingen problemer senere hen), selvom at han tager alt andet udstyr fra Bruce er så en anden (suspekt) sag.

Hvorfor vil Bane smide batman's bukser? Altså måske en barnlig måde at putte det på, Bane vidste intet om benskinden, han vidste ikke at Bruce Haltede, kunne man jo se at han ikke gjorde, han fjernede jo kun batman dragten og han havde jo en brækket ryg i forvejen, og var slået til blå og gul.

Kruse (52) skrev:
Nej, det kan vi ikke være enig om. Bare fordi at jeg har kritikpunkter af filmen(og de her kritikpunkter er nogle der ikke betyder det store for mig), så betyder det ikke at jeg ikke kan lide filmen. Jeg forstår ikke at hvorfor du drager sådan en konklusion, bare fordi at jeg kommer med et par små kritikpunkter.

Undskylder min forhastede konklusion, fik mig lidt revet med.. huskede bare du ikke kunne lide den, men det skal jeg nok huske til en anden gang du ikke gjorde, men havde din kritik punkter, som jeg ikke har noget til overs med.

Kruse (52) skrev:
Den Batman jeg kender til ville.

Ja, altså jeg forstår godt at du synes det mærkeligt at Batman ikke forsætter, men byen har ikke brug for ham, ikke før Bane laver Ravage i det hele. Det her er Nolans batman, og det må vi leve med, måske finder de den lidt mere klassiske batman frem igen, håber jeg inderligt og så begynder de at give ham hans fantastiske dedektiv evner, som han brugte meget sjældnet i Nolans triologi, som fokuserede mere på Bruces pinte sjæl, og kamp mod Kriminaliteten. Det en af de få minusser ved Nolans triologi, er at batman ikke virker så fantastisk klog som han er i tegneserierne.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#67 Batsy 11 år siden

Åkepool (65) skrev:
Altså Batsy?

Så længe det ikke George Clooney!

Men lige til Kruse# Mener du så at eks at i Batman Begins og TDK, at det var den Batman du kendte til, og derefter i TDKR at han ikke længere var den batman du kendte til? Eller er Nolans batman ikke den du kender til, og hvis det er det? Hvem er det så? Borset fra Moi, og Clooney som jeg ikke håber du har sat som DIN batman :p

Gravatar

#68 Kruse 11 år siden

Batsy (66) skrev:
Hvorfor vil Bane smide batman's bukser?

Nu går jeg ikke udfra at Bane personligt foretager sig sådan noget, men siden at Batman bliver strippet for al sit udstyr, sin dragt og ligger i noget der minder om undertøj, ja så synes jeg bare at det er mærkeligt at de ikke opdager en benskinde. Det må fandme være nogle elendige håndlager hvis de overser sådan noget.

Batsy (66) skrev:
Ja, altså jeg forstår godt at du synes det mærkeligt at Batman ikke forsætter, men byen har ikke brug for ham

Jeg har bare svært ved at forestille mig at en by som Gotham, der inden for kort tid bliver terroriseret af skurke som Scarecrow, The Joker og Ra's Al Ghul(og 8 år efter, Bane) udelukkende bliver udsat for kriminalitet fra mafia-grupperinger(som så bliver sat i fængsel under Dent-loven). Der burde være rigeligt at lave for Batman. Men okay, Nolans version af Gotham ser anderledes ud fra "Batman Begins" til "TDK", så det kan være at han bare omskrev byen en gang til.

Batsy (67) skrev:
Men lige til Kruse# Mener du så at eks at i Batman Begins og TDK, at det var den Batman du kendte til, og derefter i TDKR at han ikke længere var den batman du kendte til?

I "Batman Begins" og "TDK" passer han fint ind i det helte-billede som jeg ser Batman, og det er kun i "TDKR" at han falder en anelse uden for det.
Gravatar

#69 Batsy 11 år siden

Kruse (68) skrev:
I "Batman Begins" og "TDK" passer han fint ind i det helte-billede som jeg ser Batman, og det er kun i "TDKR" at han falder en anelse uden for det.

Kunne også være at Batman har virkelig ændret sig, fra TDK.. teknisk set har vandt Jokeren, det vidste Batman og Gordon, men de vil ikke sige det så folk ikke mistede håbet. Men tak for svaret!

Kruse (68) skrev:
Jeg har bare svært ved at forestille mig at en by som Gotham, der inden for kort tid bliver terroriseret af skurke som Scarecrow, The Joker og Ra's Al Ghul(og 8 år efter, Bane) udelukkende bliver udsat for kriminalitet fra mafia-grupperinger(som så bliver sat i fængsel under Dent-loven). Der burde være rigeligt at lave for Batman. Men okay, Nolans version af Gotham ser anderledes ud fra "Batman Begins" til "TDK", så det kan være at han bare omskrev byen en gang til.

Ja du har såmænd ret, men nu vil Nolan jo ikke lave fire film, og kan ikke se hvem der skulle træde frem som den nye skurk, før bane. Har du da nogle bud? altså når du ser på Nolans realistiske verden? The riddler er måske et bud, men han har aldrig gået ind for de RIGTIG store ting, og han var jo egentlig interesseret i batman end Gotham.

Gravatar

#70 Kruse 11 år siden

Batsy (69) skrev:
Ja du har såmænd ret, men nu vil Nolan jo ikke lave fire film, og kan ikke se hvem der skulle træde frem som den nye skurk, før bane.

Jeg hentyder nu heller ikke til at der skulle være lavet en film inden Bane, men bare at en by der indeholder sådan nogle skurke, burde give Batman nok at lave. For slet ikke at tale om mere almindelige kriminelle, som Batman også plejer at stoppe. Men nu vi snakker om skurke som kunne være interessante i det (forholdsvis) realistiske verden, så må "The Riddler" nok også være på toppen af min liste. Men anyways, så håber jeg faktisk at de går mod en lidt mere "comic book"-stil i næste ombæring, da det giver dem nogle gode muligheder for at skille sig ud fra Nolans univers og lave noget anderledes. Min "hede drøm" er stadig en R-rated trofast live-action filmatisering af "The Dark Knight Returns"(gerne dele den op i flere film hvis nødvendigt), men det er næppe noget der ligger lige om hjørnet :)

Skriv ny kommentar: