-
The Dark Knight Rises30%
-
The Avengers19%
-
Hobbitten: En uventet rejse18%
-
Prometheus6%
-
Anden film5%
-
Shame3%
-
Life of Pi3%
-
Dame, Konge, Es, Spion2%
-
Dredd2%
-
The Artist2%
-
En kongelig affære2%
-
Take Shelter2%
-
The Cabin in the Woods2%
-
Operation Argo1%
-
Kapringen1%
-
Amour1%
-
Holy Motors0%
Stemmer i alt: 2813
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 Ispep 11 år siden
min er diiiiig. Forklædt som Batman :D
Men ellers helt enig. Det får vi dog aldrig tror jeg ikke, men meget kan ændre sig i fremtiden og trenden kan være en anden, så det kan jo teoretisk ske. Men tror det ikke.
#72 Batsy 11 år siden
Jeg er også vild efter en The dark Knight Returns, men tror den bliver svær at lave, når Warner brothers kan se successen i en PG-13 film, synes stadig Batman Returns er en fantastisk film og det en skam den floppede. Håber inderligt de går tilbage mod den vej, borset fra at Batman dræbte i de film, mere tydeligere end han gjorde i Nolans film, så var de herlige. Gad nu godt se en batman film, hvor de fik lavet en ordentlig batman fortolkning, The red hood/Jason Todds historie er rigtig fed, og deres animerede film Batman: Under the red Hood, den kan Ispep være enig med mig i! Anyways, har tænkt mig at købe de animerede udgaver af The dark Knight returns med Peter Weller som Batman, og den er del op i 2 parter skulle jeg mene, og Elwood skulle være ret vild med dem så vidt jeg husker 8)
#73 Kruse 11 år siden
Nej, jeg har heller ikke særligt meget tro på at det sker. Måske om en 15-25 år hvis økonomien ser bedre ud og at filmselskaberne tør satse lidt mere? Det sker dog næppe :)
Den så jeg faktisk fornyligt, og den er ganske fremragende :)
Den skal jeg også have fat i snart. Det ser dog også ud til at de har tonet volden og universet lidt ned.
#74 Ispep 11 år siden
Ja, det er jeg. Altså sløset :D
#75 Hassager 11 år siden
#76 Åkepool 11 år siden
Det er meget normalt at Ispep kun sakser halvdelen af de ting han citerer :)
#77 doom WAD 11 år siden
#78 LasseUk 11 år siden
#79 Batsy 11 år siden
Ja, men det er trodsalt tegnefilm og sikkert rettet mod børn i en lidt ældre alder, men der er vold til stede og lyd effekterne er der ikke sparet på, batman har ingen nåde i hvad han gør.
#80 doom WAD 11 år siden