• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 Ispep 11 år siden

Kruse (70) skrev:
Min "hede drøm" er stadig en R

min er diiiiig. Forklædt som Batman :D

Men ellers helt enig. Det får vi dog aldrig tror jeg ikke, men meget kan ændre sig i fremtiden og trenden kan være en anden, så det kan jo teoretisk ske. Men tror det ikke.
Gravatar

#72 Batsy 11 år siden

Kruse (70) skrev:
Jeg hentyder nu heller ikke til at der skulle være lavet en film inden Bane, men bare at en by der indeholder sådan nogle skurke, burde give Batman nok at lave. For slet ikke at tale om mere almindelige kriminelle, som Batman også plejer at stoppe. Men nu vi snakker om skurke som kunne være interessante i det (forholdsvis) realistiske verden, så må "The Riddler" nok også være på toppen af min liste. Men anyways, så håber jeg faktisk at de går mod en lidt mere "comic book"-stil i næste ombæring, da det giver dem nogle gode muligheder for at skille sig ud fra Nolans univers og lave noget anderledes. Min "hede drøm" er stadig en R-rated trofast live-action filmatisering af "The Dark Knight Returns"(gerne dele den op i flere film hvis nødvendigt), men det er næppe noget der ligger lige om hjørnet :)

Jeg er også vild efter en The dark Knight Returns, men tror den bliver svær at lave, når Warner brothers kan se successen i en PG-13 film, synes stadig Batman Returns er en fantastisk film og det en skam den floppede. Håber inderligt de går tilbage mod den vej, borset fra at Batman dræbte i de film, mere tydeligere end han gjorde i Nolans film, så var de herlige. Gad nu godt se en batman film, hvor de fik lavet en ordentlig batman fortolkning, The red hood/Jason Todds historie er rigtig fed, og deres animerede film Batman: Under the red Hood, den kan Ispep være enig med mig i! Anyways, har tænkt mig at købe de animerede udgaver af The dark Knight returns med Peter Weller som Batman, og den er del op i 2 parter skulle jeg mene, og Elwood skulle være ret vild med dem så vidt jeg husker 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#73 Kruse 11 år siden

Ispep: Er du generelt lidt sløset med den citatfunktion, eller er det meningen at du konstant klipper mine indlæg over på de mærkeligste måder når du citerer mig? :)

Ispep (71) skrev:
Men ellers helt enig. Det får vi dog aldrig tror jeg ikke, men meget kan ændre sig i fremtiden og trenden kan være en anden, så det kan jo teoretisk ske. Men tror det ikke.

Nej, jeg har heller ikke særligt meget tro på at det sker. Måske om en 15-25 år hvis økonomien ser bedre ud og at filmselskaberne tør satse lidt mere? Det sker dog næppe :)

Batsy (72) skrev:
The red hood/Jason Todds historie er rigtig fed, og deres animerede film Batman: Under the red Hood, den kan Ispep være enig med mig i!

Den så jeg faktisk fornyligt, og den er ganske fremragende :)

Batsy (72) skrev:
Anyways, har tænkt mig at købe de animerede udgaver af The dark Knight returns med Peter Weller som Batman, og den er del op i 2 parter skulle jeg mene, og Elwood skulle være ret vild med dem så vidt jeg husker 8)

Den skal jeg også have fat i snart. Det ser dog også ud til at de har tonet volden og universet lidt ned.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#74 Ispep 11 år siden

Kruse (73) skrev:
mig?

Ja, det er jeg. Altså sløset :D
Gravatar

#75 Hassager 11 år siden

Det er et under, at Looper ikke er på listen..! Stemte 'Anden film' ...
Gravatar

#76 Åkepool 11 år siden

Kruse (73) skrev:
eller er det meningen at du konstant klipper mine indlæg over på de mærkeligste måder når du citerer mig? :)

Det er meget normalt at Ispep kun sakser halvdelen af de ting han citerer :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#77 doom WAD 11 år siden

Dame Konge Es Spion
Gravatar

#78 LasseUk 11 år siden

Skyfall
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#79 Batsy 11 år siden

Kruse (73) skrev:
Den skal jeg også have fat i snart. Det ser dog også ud til at de har tonet volden og universet lidt ned.

Ja, men det er trodsalt tegnefilm og sikkert rettet mod børn i en lidt ældre alder, men der er vold til stede og lyd effekterne er der ikke sparet på, batman har ingen nåde i hvad han gør.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#80 doom WAD 11 år siden

Jeg skal nok lade være at trykke på Avengers-knappen denne gang :-)

Skriv ny kommentar: