• Science-fiction
    28%
  • Jeg er til lidt af det hele
    24%
  • Action
    15%
  • Thriller
    7%
  • Gyser
    6%
  • Fantasy
    6%
  • Komedie
    5%
  • Drama
    3%
  • Krigsfilm
    2%
  • Western
    1%
  • Romantik
    1%
  • Anden genre
    1%
  • Krimi
    1%

Stemmer i alt: 3120

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-loke76 13 år siden

Lidt af det hele. Det er sådan set kun gysere og romantiske film der ikke siger mig det store.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#32 Riqon 13 år siden

At være til lidt af det hele er da et kedeligt ikke-svar, for hvem er ikke det? :p Jeg er dog enig med folk i, at en god film er en god film og kan laves indenfor alle genrer. Og dog synes der at være længere mellem gode romantiske komedier end f.eks. gode thrillers. Jeg valgte thriller, for det er der, jeg umiddelbart finder den største fornøjelse, når de lykkes. Men kun når de har godt drama... Hmm, det viser sig jeg er til lidt af det hele også...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 Batsy 13 år siden

Jeg kan lide alle dele, ser dog mest Action, Sience fiction og Thrillers, men Romantiske film og Gyser er ikke min kop te overhovedet kan se det, men har næsten ingen film i den genre
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#34 doctor doom 13 år siden

Alle genrer, bare Wayans-brødrene og Martin Lawrence er med.
Gravatar

#35 doctor doom 13 år siden

moulder666 (30) skrev:
Mulholland Drive er....erm...godt spørgsmål.

Hvis kedelig er en genre har jeg svaret. MUHAHAHAHAA!!!!
Gravatar

#36 Høegh 13 år siden

Tjaa jeg har også en særlig svaghed for fantasy-genren.
Men det har efterhånden mest rod i mellidenhed - fordi det er sådan et handicappet barn der konstant spilder sin mælk.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#37 Batsy 13 år siden

Batsy (33) skrev:
Jeg kan lide alle dele, ser dog mest Action, Sience fiction og Thrillers, men Romantiske film og Gyser er ikke min kop te overhovedet kan se det, men har næsten ingen film i den genre

Glemte også Fantasy-Eventyr genren er jeg os VILD med
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes det er meget "naturligt" at Sci-Fi får flest stemmer. Tit og ofte er science-fiction-film jo en mulighed for at træde ind i en helt anden verden. Nogle gange med kun små forskelle fra vores egen, nogle gange så forskellig, at man ingenting genkender. Det er da også af de grunde, at jeg selv elsker en god sci-fi-film. De står bare (eller kan stå!) for meget af det, film-mediet betyder for mig. En mulighed for at lade sig opsluge af noget unikt og ukendt i et par timer, med plads til unaturlige hændelser og en sandhed, som man ikke kan forvente giver mening.

Men med det sagt, så valgte jeg også den "kedelige" løsning og svare "lidt af det hele", da jeg også meget gerne se et godt eventyr/fantasy - faktisk af lidt de samme grunde som sci-fi - og en god thriller. Film noir rammer oftest også rigtigt, en veldrejet action-film siger jeg aldrig nej til og et velskrevet drama er OGSÅ super-dejligt.

Jeg har taget mig selv i næsten aldrig at se komedier mere. Altså, deciderede komedier. Det hænger unægteligt sammen med, at de sidste mange "nyere" komedier jeg har set, bare overhovedet ikke har været mig. Det samme med gyser-film. Dem er der set lidt flere af, men mest fordi kæresten har en forkærlighed for genren.

Romantiske film har jeg aldrig gjort i - mest fordi romantikker i sådan nogle gerne plejer at være for overdrevet og samtidigt skal der helst gerne følges den helt kliché-fyldte drejebog. Der er da blevet set nogle enkelte, der har overrasket, men mestendels falder de i de samme faldgruber, som lidt har gjort, at jeg simpelthen bare ikke gider dem..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#39 Sweetiebellefan 13 år siden

Tegnefilm og splatter.

Fredag den 13. og Ice Age serien.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#40 Thomsen 13 år siden

Sjov blanding! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: