-
Science-fiction28%
-
Jeg er til lidt af det hele24%
-
Action15%
-
Thriller7%
-
Gyser6%
-
Fantasy6%
-
Komedie5%
-
Drama3%
-
Krigsfilm2%
-
Western1%
-
Romantik1%
-
Anden genre1%
-
Krimi1%
Stemmer i alt: 3120
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-loke76 13 år siden
#32 Riqon 13 år siden
#33 Batsy 13 år siden
#34 doctor doom 13 år siden
#35 doctor doom 13 år siden
Hvis kedelig er en genre har jeg svaret. MUHAHAHAHAA!!!!
#36 Høegh 13 år siden
Men det har efterhånden mest rod i mellidenhed - fordi det er sådan et handicappet barn der konstant spilder sin mælk.
#37 Batsy 13 år siden
Glemte også Fantasy-Eventyr genren er jeg os VILD med
#38 HonoDelLoce 13 år siden
Men med det sagt, så valgte jeg også den "kedelige" løsning og svare "lidt af det hele", da jeg også meget gerne se et godt eventyr/fantasy - faktisk af lidt de samme grunde som sci-fi - og en god thriller. Film noir rammer oftest også rigtigt, en veldrejet action-film siger jeg aldrig nej til og et velskrevet drama er OGSÅ super-dejligt.
Jeg har taget mig selv i næsten aldrig at se komedier mere. Altså, deciderede komedier. Det hænger unægteligt sammen med, at de sidste mange "nyere" komedier jeg har set, bare overhovedet ikke har været mig. Det samme med gyser-film. Dem er der set lidt flere af, men mest fordi kæresten har en forkærlighed for genren.
Romantiske film har jeg aldrig gjort i - mest fordi romantikker i sådan nogle gerne plejer at være for overdrevet og samtidigt skal der helst gerne følges den helt kliché-fyldte drejebog. Der er da blevet set nogle enkelte, der har overrasket, men mestendels falder de i de samme faldgruber, som lidt har gjort, at jeg simpelthen bare ikke gider dem..
#39 Sweetiebellefan 13 år siden
Fredag den 13. og Ice Age serien.
#40 Thomsen 13 år siden