• Science-fiction
    28%
  • Jeg er til lidt af det hele
    24%
  • Action
    15%
  • Thriller
    7%
  • Gyser
    6%
  • Fantasy
    6%
  • Komedie
    5%
  • Drama
    3%
  • Krigsfilm
    2%
  • Western
    1%
  • Romantik
    1%
  • Anden genre
    1%
  • Krimi
    1%

Stemmer i alt: 3120

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mr gaijin 13 år siden

Jeg kigger ikke på genrer, når jeg vælger, hvilke film jeg ser.

Der skal bare være et interessant element. Jeg gider ikke at se de samme gentagelser uden variation. Et interessant element kan for eksempel være en narrativ bygget som en lagkage af virkeligheder, en skuespiller som kan twiste genren, en original sammenklipning eller noget helt fjerde.

Genren i sig selv er ligegyldigt. Det afhænger af, hvordan filmen forholder sig til genren, og hvad filmen gør ved de rammer, som er udstukket af genrekonventionerne.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 Hr. Nielsen 13 år siden

Genren er mig så absolut heller ikke det vigtigste og har såmænd film jeg både elsker og hader i alle genrer. Jeg stemte fantasy, men kun fordi at LOTR er toppen af poppen for mig og eventyret stadig er min kæphest, hvis jeg skal pege på en genre.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13 Rilow 13 år siden

Ville have stemt Mystery, men den mulighed var der ikke. Så jeg stemte Thriller i stedet.
Gravatar

#14 Clint 13 år siden

Eventyr.

Film som Indiana Jones osv.
Gravatar

#15 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Jeg kan lide dem alle, men science fiction synes jeg bedst om.
Gravatar

#16 Djibyman 13 år siden

Stik mig en stor pose med lidt blandet, så er jeg godt tilfreds;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#17 BN 13 år siden

Jeg kan lide alle de nævnte genrer, blot med den modifikation, at "krigsfilm" helst skal være anti-krigsfilm, og at næsten alle moderne gysere kommer til kort med hensyn til at være rigtigt uhyggelige eller spændende.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Geekalot 13 år siden

SF :) men for det meste, er det godt er jeg glad.
Gravatar

#19 sluppermand 13 år siden

Jeg er sådan set til det hele, men hælder nok mest til komedier i sidste ende. Så længe der er tale om kvalitet. Groucho Marx, Chaplin, Billy Wilder, Mel Brooks, Woody Allen, Coen brødrene og Terry Gilliam står bag de fleste af mine favoritfilm.

Men jeg elsker skam også science-fiction, westerns, actionfilm, film noir (især John Hustons film), splatterfilm ala Cronenberg osv.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#20 Bruce 13 år siden

Jeg interesserer mig for films kvalitet, ikke deres genre, men indrømmer at have en forkærlighed for film noir.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: