• Science-fiction
    28%
  • Jeg er til lidt af det hele
    24%
  • Action
    15%
  • Thriller
    7%
  • Gyser
    6%
  • Fantasy
    6%
  • Komedie
    5%
  • Drama
    3%
  • Krigsfilm
    2%
  • Western
    1%
  • Romantik
    1%
  • Anden genre
    1%
  • Krimi
    1%

Stemmer i alt: 3120

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 rauhe 13 år siden

resultatet (flest til SF) står lidt i kontrast til hvor mange SF film der faktisk kommer til det store lærred....
Gravatar

#2 Bobby Singer 13 år siden

I'm a genre whore baby! I love em' all.
Idjit
Gravatar

#3 Thomsen 13 år siden

Jeg ser det meste - fra stumfilm og opefter i alle genrer. Jeg ser dog ikke så mange nyere actionfilm. Dem er jeg tilsyneladende vokset lidt fra.

Mest af alt ser jeg dog horror, og sådan har det været de sidste 4-5 år.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4 Gridlock 13 år siden

Er sku til lidt af det hele.
Men hvis jeg skulle vælge noget ville Sci-fi, fantasy og et godt gys (og her mener jeg en ordentlig en, en hvor du på trods af du er en grand voksen person sover med lyset tændt de næste 3 måneder. Den sidste film der skræmte mig på den måde var en film hvor en pige blev jaget af monster der benyttede skygger og mørke til og komme ind i vores verden ,kan ikke huske hvad den hed, en anden en var Ringu damn den kunne få en til og skide i bukserne).

Har intet imod en god action film heller springlet med lidt af alt muligt andet.
Gravatar

#5 rammy 13 år siden

Nok ikke den store overraskelse, men der ryger flest horror-flicks igennem maskineriet herhjemme.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#6 Kruse 13 år siden

Jeg er mest til gode film, men så er det til gengæld også så godt som ligegyldigt hvilken genre det er i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Neranders 13 år siden

Jeg er også til lidt af det hele, men når alt kommer til alt, har jeg en forkærlighed for science-fiction.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8 Bobby Singer 13 år siden

I er alle en forbandet flok ludere, der muntrer sig med samtlige genrer. Føj... føj siger jeg bare! ;P
Idjit
Gravatar

#9 Popeye 13 år siden

XXX
...and then some
Gravatar

#10 Collateral 13 år siden

Kruse (6) skrev:
Jeg er mest til gode film, men så er det til gengæld også så godt som ligegyldigt hvilken genre det er i :)

Sådan har jeg det også lidt. Skulle jeg vælge en genre vil jeg nok sige Drama, men særligt de senere år har jeg virkelig forsøgt at se et bredt udvalg af film i alle genre. Jeg ser formentlig færrest komedier, og da særligt nyere af slagsen, da de oftest er ulideligt ringe og/eller platte. Der er selvfølgelig guldkorn her og der, men man skal eddermame, særligt i den genre, igennem meget crap før man finder dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: