• The Dark Knight Rises
    31%
  • Hobbitten: Del 1
    22%
  • Alien Prequel
    9%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    9%
  • Super 8
    6%
  • Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
    5%
  • Avatar 2
    5%
  • Transformers: The Dark of the Moon
    4%
  • The Avengers
    3%
  • James Bond 23
    2%
  • X-Men: First Class
    2%
  • Superman: Man of Steel
    2%
  • Spider-Man Reboot
    1%

Stemmer i alt: 3583

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 13 år siden

Alien Prequel...men HP7, Hobitten og TDK Rises er da også interessante. Resten er jeg ligeglad med.
Gravatar

#2 OxxY 13 år siden

Dark Knight Rises, helt klart. Alien og Hobitten skal nok ses, og mon ikke tøsen lokker mig ind til Pirates. Resten er jeg bedøvende ligeglad med. (har dog ikke hørt noget om super 8)

Noget jeg tilgengæld syntes er meget rammende at kun Super 8 er en orignal film, resten er del af en eskisterende franchise. Det er da egentlig lidt sørgeligt at det er den slags film der er fokus på, da man jo nærmest ved hvad man får på forhånd.
Gravatar

#3 wimmie 13 år siden

I rækkefølge:

1. Alien Prequel
2. X-men - first class
3. The Dark Knight rises
4. Hobitten
5. Avengers
6. Super 8


The rest....not so much ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 wimmie 13 år siden

OxxY (2) skrev:
Noget jeg tilgengæld syntes er meget rammende at kun Super 8 er en orignal film, resten er del af en eskisterende franchise. Det er da egentlig lidt sørgeligt at det er den slags film der er fokus på, da man jo nærmest ved hvad man får på forhånd.


Mon ikke det er fordi at folk netop allerede har forventninger fordi de kender franchisen? Man kan naturligvis godt have forventninger til en original film som man ikke kender meget til i forvejen, men mange af disse film er jo på noget længere sigt (mange er jo slet ikke gået i produktion endnu).

Jeg tror det er lettere at skabe hype om noget der allerede har en fanbase...om det er sørgeligt ved jeg ikke, men det er da klart at jeg håber der kommer rigtig mange fede "nye" film også :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 IK 13 år siden

I vilkårlig rækkefølge:

1. The Dark Knight Rises
2. Hobitten: Del 1
3. Transformers: The Dark of The Moon
4. Superman: Man of Steel
5. James Bond 23

Disse fem film glæder jeg mig mest til, men de andre kommer jeg også helt sikkert at se i biffen. :)
Gravatar

#6 BN 13 år siden

i prioriteret rækkefølge:

1) Hobbitten: Del 1
2) The Dark Knight Rises
3) James Bond 23
4) Avatar 2

Resten er jeg ligeglad med.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 Frederik 13 år siden

Super 8. Spielberg og JJ Abrams? Hell yes.

Men også X-men, Batman og Bond. Resten siger mig ikke en skid.
Gravatar

#8 Antlion 13 år siden

1. "Alien Prequel"
2. "Hobitten: Del 1"
3. "The Dark Knight Rises"

Ovenstående ser jeg ikke vildt meget frem til, men resten er komplet ligegyldige for mig.
Gravatar

#9 mr gaijin 13 år siden

Som afstemningen viser indtil nu, så ligger det største forventningspres fra pressen og fra fans hos Peter Jackson, Christopher Nolan og Ridley Scott. Uden tvivl. De tre skal levere noget publikum kender, og så skal de også forny sig selv samtidig.

Jeg forventer også, at de tre leverer kvalitet, men jeg forventer ikke, at de revolutionerer deres univers. Det er begrænset, hvor meget de tre kan vende op og ned på deres egne skabninger.

Jeg er mest nysgerrig efter Marc Webbs version af "Spider-Man". Det er en hamrende svær opgave at forny et univers, som stadig er så frisk i publikums hukommelse. Han og crewet er virkelig nødt til at finde et helt andet koncept.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

#9 - men til gengæld er det ikke svært at lave en bedre udgave af Spider-Man...hvis Uwe Böll lavede en ny Spider-Man med et produktionshold fra TV Glad, ville det blive bedre...;)

Men ellers er det en rigtig god betragtning.

Skriv ny kommentar: