-
The Dark Knight Rises31%
-
Hobbitten: Del 122%
-
Alien Prequel9%
-
Harry Potter og dødsregalierne: Del II9%
-
Super 86%
-
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides5%
-
-
Transformers: The Dark of the Moon4%
-
The Avengers3%
-
James Bond 232%
-
X-Men: First Class2%
-
Superman: Man of Steel2%
-
Spider-Man Reboot1%
Stemmer i alt: 3583
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Skeloboy 13 år siden
#2 OxxY 13 år siden
Noget jeg tilgengæld syntes er meget rammende at kun Super 8 er en orignal film, resten er del af en eskisterende franchise. Det er da egentlig lidt sørgeligt at det er den slags film der er fokus på, da man jo nærmest ved hvad man får på forhånd.
#3 wimmie 13 år siden
1. Alien Prequel
2. X-men - first class
3. The Dark Knight rises
4. Hobitten
5. Avengers
6. Super 8
The rest....not so much ;)
#4 wimmie 13 år siden
Mon ikke det er fordi at folk netop allerede har forventninger fordi de kender franchisen? Man kan naturligvis godt have forventninger til en original film som man ikke kender meget til i forvejen, men mange af disse film er jo på noget længere sigt (mange er jo slet ikke gået i produktion endnu).
Jeg tror det er lettere at skabe hype om noget der allerede har en fanbase...om det er sørgeligt ved jeg ikke, men det er da klart at jeg håber der kommer rigtig mange fede "nye" film også :)
#5 IK 13 år siden
1. The Dark Knight Rises
2. Hobitten: Del 1
3. Transformers: The Dark of The Moon
4. Superman: Man of Steel
5. James Bond 23
Disse fem film glæder jeg mig mest til, men de andre kommer jeg også helt sikkert at se i biffen. :)
#6 BN 13 år siden
1) Hobbitten: Del 1
2) The Dark Knight Rises
3) James Bond 23
4) Avatar 2
Resten er jeg ligeglad med.
#7 Frederik 13 år siden
Men også X-men, Batman og Bond. Resten siger mig ikke en skid.
#8 Antlion 13 år siden
2. "Hobitten: Del 1"
3. "The Dark Knight Rises"
Ovenstående ser jeg ikke vildt meget frem til, men resten er komplet ligegyldige for mig.
#9 mr gaijin 13 år siden
Jeg forventer også, at de tre leverer kvalitet, men jeg forventer ikke, at de revolutionerer deres univers. Det er begrænset, hvor meget de tre kan vende op og ned på deres egne skabninger.
Jeg er mest nysgerrig efter Marc Webbs version af "Spider-Man". Det er en hamrende svær opgave at forny et univers, som stadig er så frisk i publikums hukommelse. Han og crewet er virkelig nødt til at finde et helt andet koncept.
#10 Skeloboy 13 år siden
Men ellers er det en rigtig god betragtning.