-
Star Wars 726%
-
Alien 519%
-
Die Hard 514%
-
Tilbage til fremtiden 411%
-
Indiana Jones 59%
-
Evil Dead 47%
-
Austin Powers 45%
-
Rambo 53%
-
Frækkere end politiet tillader 43%
-
Politiskolen 81%
-
Shrek 51%
-
Rocky 71%
Stemmer i alt: 2886
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Gasivodo 13 år siden
HØR, HOV, jeg stemte på Alien, det var forkert - vil hellere på plejehjem med Rambo!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#42 rammy 13 år siden
#43 filmz-ab 13 år siden
#44 enfilmnørd 13 år siden
Resten er enten blevet afsluttet:
Star Wars, Tilbage til fremtiden, Austin Powers, Rocky, Rambo
....eller er er blevet ødelagt , hinsides genoprettelse:
Alien, Indiana Jones
(og så er der dem, jeg er ligeglade med...)
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#45 Åkepool 13 år siden
Ja og jeg vil HELST se "Terminator 5" og da den ikke er blandt valgmulighederne, plejer der at være en "anden film" kategori i næsten alle andre afstemninger.
#46 Buzz 13 år siden
#47 Skeloboy 13 år siden
Men jeg giver dig egentlig ret. Det er underligt en T5 ikke er med.
#48 maniac 13 år siden
Jeg er helt med på en 4'er. Og den får jeg næsten i form af Telltales kommende fortsættelse hvor de bl.a. har den oprindelige manus-forfatter Bob Gale samt Christopher Lloyd med ombord. Filmen får vi aldrig, men jeg kan leve med dette alternativ, hvor der netop er mulighed for en spændende og interessant fortsættelse af historien.
#49 Skeloboy 13 år siden
Der findes kun tre SW, Rocky 3 stank så hårdt, jeg ikke har set flere, Austin Powers er eddermame noget pis og Frækkere End Politiet Tillader er vel ganske ok.
Men der kommer en Politiskolen 8, hvilket er ret ligegyldigt, selvom 1 og 2 har deres charme. Resten er L O R T.
Der kommer også en Die Hard 5, og der kommer da også en T5, ik? Forstår ikke helt hvad de film, som er annonceret laver på listen.
Nuvel, det var lidt pre-frokost-lavt-blodsukker-rant :)
#50 HonoDelLoce 13 år siden
Det er jo ikke et spørgsmål om hvilken fortsættelse vi "håber mest på bliver lavet" men hvilken vi helst vil se.. Om så de allesammen var i støbeskeen er jo ligemeget.. :)