• Star Wars 7
    26%
  • Alien 5
    19%
  • Die Hard 5
    14%
  • Tilbage til fremtiden 4
    11%
  • Indiana Jones 5
    9%
  • Evil Dead 4
    7%
  • Austin Powers 4
    5%
  • Rambo 5
    3%
  • Frækkere end politiet tillader 4
    3%
  • Politiskolen 8
    1%
  • Shrek 5
    1%
  • Rocky 7
    1%

Stemmer i alt: 2886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-UltimateW 13 år siden

Dem alle ? nogle af dem skulle nok tage sig sammen, men generelt syntes jeg, hver især de ramte deres målgruppe, dog var den sidste poltiskolen dog ikke tæt på og være sjov, men har da gode minder om de andre, kan godt ske de ikke skal ses i dag :)

Evil Dead ville også være klasse... BTTF4 sker nok aldrig, men uha kunne de holde stilen så en tv serie ? :)

Så lige til Biff fans ;)
Gravatar

#32 Ceepa 13 år siden

Hvorfor så mange stemmer på SW7?

lavede Lucas ikke selvmord på I, II, III?
Gravatar

#33 Don_Kylling 13 år siden

Die Hard 5 - uden tvivl. John McClane owner fandme!
Jeg ville dog også hellere end gerne byde "Indiana Jones 5", "Alien 5", "Evil Dead 4" og "Austin Powers 4" velkommen :-)
Gravatar

#34 erikjust 13 år siden

Hvis en Star Wars 7 eller Indy 5 bliver lavet skal Lucas blot holde sig i baggrunden som producer INTET andet.
Lad manuskriptet og instruering og alt muligt andet der ikke har noget og gøre med og være producer være overladt til andre.

Med hensyn til hvad en Star Wars 7 skulle fokusere på well de fleste Star Wars geeks her inde ved at Han og Leia bliver gift og for mindst 2 børn der begge har Jedi powers begge slutter sig så til Lukes ny opretter Jedi skole.

Hvis en ny trilogi skulle laves kunne den starte med og fokusere på Luke og hans skole og senere hen skifte fokused over på Eleverne/Han og Leia´s børn.

Gravatar

#35 cronick 13 år siden

Jeg er skuffet over den manglende tilslutning til Tilbage til Fremtiden 4 :-P

Det ville blive noget af en opgave, at lave en spændende historie - men ikke desto mindre meget interessant.
Gravatar

#36 Ménner 13 år siden

Jeg ville elske en ny Austin Powers (som min stemme gik til)! En ny Rambo er da også velkommen. Ved Star wars er jeg lidt splittet. Elsker serien (ja, selv de nye), men historien stopper så pænt, der hvor den gør. det ville være synd at ødelægge det. men hvis Lucas viser sig fra sin bedste side, kan der sikkert godt kunne komme noget spændende igen!
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#37 Sweetiebellefan 13 år siden

Shrek 5.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#38 Collateral 13 år siden

Alien 5 er den eneste jeg kan forestille mig fungerer. Jeg syntes 4eren var så klodset at serien enten fortjener en prequel, eller en eller anden form for afslutning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#39 djibyman2-the seque 13 år siden

Austin Powers 4, resten er efter min mening færdig malket.

Back to the Future kunne have været sejt, men M.J.Fox er desværre ikke på toppen mere , og uden ham er det et håbløst projekt.
Gravatar

#40 Reborn Sith 13 år siden

Stemte Star wars 7(underligt nok). Lucas sagde jo at der ville komme 9 episoder, så jeg mener bare han skal få fingeren ud..
Ville også gerne se en femte Alien film som starter med at Ripley vågner op fra et mareridt.
I dette mareridt var der noget med en nedstyrtning i et hav på en slags fængselsplanet, hvor Newt, Hicks og Bishop ikke overlever.
It's all good man. Saul Goodman

Skriv ny kommentar: