-
"Harry Potter og Fangen fra Azkaban"35%
-
Jeg bryder mig ikke om Harry Potter28%
-
D R alle bare helt vildt gode altså... knuzzer16%
-
"Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer"11%
-
"Harry Potter og de Vises Sten"8%
-
Jeg har kun læst bøgerne3%
Stemmer i alt: 1780
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Kadann 20 år siden
Men, du kan jo gøre for at du selv er dum at høre på, skulle man mene. ;)
#42 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
Nu skal du jo lige passe på med at gøre nar af hvad andre kan. Hvis man tager dit nickname i betragtning i bibelsk-historisk oprindelse og sætte det i perspektiv på dig, så giver det en et billede af dig. Kain jo den uintilligente og det eneste han kunne var at være misundelig. Så hvad mon du er?. Så Stuffe! eller sig det på en pæn måde.
@Yoda
Puha godt det ikke er mig, de fag ville tage pusten fra mig på under 10 minutter. :) Jeg nøjes med at læse for sjov. Sjovt nok synes jeg bedre om Harry Potter end Lotr og andet fantasy, selvom jeg bedst kan lide det der nordiske-mytologiske univers. HP er på en måde lidt mere lettilgængelige at læse og man skal ikke trække sig igennem dødspassager.
#43 Yoda 20 år siden
#42 Der har du fat i noget essentielt! C",)
#44 filmz-holgerdk 20 år siden
en klippe...
Men valget af skuespillere er suverænt, og det beviser at englænderne har nogen suveræne karakterskuespillere :) Gary Oldman (jeg ved godt han ikke er englænder) passer 100% som Sirius Black (glæder mig til at se mere til ham i 4'eren=), David Thewlis er spot-on som Professor Lupin/Lupus og Alan Rickham er perfekt som Professor Snape :)
How do you make 5 pounds of fat look great - put a nipple on it...
Man skal ikke kaste med uhåndterede excepti
#45 lagoni 20 år siden
Gary Oldman blev født i London og selv om mine geografikundskaber er meget ringe, så er jeg rimelig sikker på det ligger i England, hvilket så nok gør ham til englænder...
(med mindre han har skiftet statsborgerskab siden, det ved jeg ikke)
Ellers vil jeg give dig ret, filmene har nogle rigtig gode skuespillere. Jeg syntes dog at Rickman har en tendens til at overspille af og til.
#46 davenport 20 år siden
#47 filmz-zanoan 20 år siden
"A truth that is told with bad intents beats all the lies you can ever invent" - William Blake
#48 filmz-holgerdk 20 år siden
Tjah - Snape er jo en riglig led satan overfor Haryy (hvilket man til dels godt kan forstå hvis man har læst bøgerne :) )
How do you make 5 pounds of fat look great - put a nipple on it...
Man skal ikke kaste med uhåndterede excepti
#49 filmz-deblade 20 år siden
Jeg synes også at de har gjordt (specielt den første film) filmende alt for eventyr-agtige!!!
Men det skal nu nok blive sjov at se hvordan de har tænkt sig at lave 4'eren og 5'eren da det bliver svært at skære for meget af de bøger uden de vil få et dårligt sammenhæng!!!
#50 Yoda 20 år siden