• Gravity
    36%
  • The Hunger Games: Catching Fire
    22%
  • Ender's Game
    12%
  • Don Jon
    7%
  • Anden film
    6%
  • The Counselor
    6%
  • Insidious 2
    6%
  • Mud
    2%
  • Sorg og glæde
    1%

Stemmer i alt: 1414

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kruse 11 år siden

Bruno (10) skrev:
#9 -

Så vidt jeg ved, kommer "The World's End" ikke i de danske biografer.

Jo, de gav den(og "This is the End") en chance alligevel, så den kommer i midten af november. Hvor mange biografer ved jeg dog ikke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 Slettet Bruger [2187690903] 11 år siden

Kruse (11) skrev:
Jo, de gav den(og "This is the End") en chance alligevel, så den kommer i midten af november. Hvor mange biografer ved jeg dog ikke.

Oooh, festligt!
Gravatar

#13 Geekalot 11 år siden

Må være november 2014 vi snakker om :)
Gravatar

#14 Mikkel Abel 11 år siden

1. Gravity
2. Don Jon
3. Mud

:)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#15 steadi07 11 år siden

Efter at have læst anmeldelserne, så ser jeg ret meget frem til "Ender's Game". Hernede i Holland er den dog først i biograferne i slutningen af januar '14, så jeg kan altid bruge tiden på at læse anmeldelser. Hvem helvede har dog bestemt, at jeg skal vente så længe på den film:/

Ellers skal jeg nok forbi og have set "Don Jon", som skulle være ret god. "Mud" er udmærket, men ikke noget videre mesterværk, i hvert fald ikke i min optik.

"Gravity" burde man vel se, men jeg har svært ved at blive rigtig begejstret. Måske er det 3d'en, som gør det.
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg følger flertallet, og siger Gravity.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Highland Park 11 år siden

"Ernest et Célestine" (jeg vil dog se den med det originale franske lydspor, hvilket næppe bliver muligt i biografen)
"Sorg og glæde"
"The World's End"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [2187690903] 11 år siden

#18 -

Tror du? Det lader da ikke til at være en film, der taler til mainstream-publikummet så'en umiddelbart, så mon ikke den dukker op i mindre biografer med original tale.
Gravatar

#20 Highland Park 11 år siden

Ifølge Angel Films' pressemateriale (se evt. side 3) lader det ikke til, at den får premiere med original tale. Rabalder Bio er tydeligvis målrettet det yngste publikum, men man har da lov at håbe. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: