• Gravity
    36%
  • The Hunger Games: Catching Fire
    22%
  • Ender's Game
    12%
  • Don Jon
    7%
  • Anden film
    6%
  • The Counselor
    6%
  • Insidious 2
    6%
  • Mud
    2%
  • Sorg og glæde
    1%

Stemmer i alt: 1414

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Ispep 11 år siden

Gravity, selvom jeg har set den, så ser jeg stadig mere frem til et gensyn med den end at se nogle af de øvrige film :D

"Mud" har jeg faktisk også set, som jeg fandt fremragende og en af årets bedste.

Resten fanger jeg nok engang når chancen byder sig, uden at jeg forventer mig noget særligt af dem.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2187690903] 11 år siden

"Gravity" efterfulgt af "Ender's Game", selvom jeg ikke holder vejret i spænding med sidstnævnte.
Gravatar

#3 Fredag 11 år siden

Gravity har jeg set og tror også den ender med at være den jeg anser som klart bedst. Kunne godt finde på at se den igen i biografen.
Gravatar

#4 palooka 11 år siden

Udentvivl Mud, hvis jeg da ikke allerede havde set den. Intet mindre end en fantastisk film, der fuldt ud lever op til det niveau Jeff Nichols satte med Take Shelter.
Gravatar

#5 Kruse 11 år siden

Klart "Gravity"!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Skeloboy 11 år siden

Sorg og glæde

Resten siger mig ikke så meget, men jeg kunne godt finde på at se Gravity i biffen.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7 moulder666 11 år siden

For en gangs skyld er der flere film som jeg ser en del frem til!

Ender's Game, først og fremmest - elsker den bog!
Gravity ser også hamrende god og stemningsfyldt ud - for en gangs skyld nogle trailere der ikke gav lyst til at slå ihjel.
Og til sidst Don Jon - fordi Joseph Gordon-Lewitt i mine øjne er en af de mest talentrige og lovende skuespillere overhovedet!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 MOVIE1000 11 år siden

Nu har jeg set Gravity og selvom den formåede at tackle benene væk under mig, var det ikke en jeg så frem til. Stemte Insidious 2, den første er en gennemført gyser, både med stemning, historie og selve skræk delene, som jeg synes er svært at finde i andre gyserfilm for tiden. Dog skal jeg ikke ind og se den, har det bedst med at se gysere alene.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 rockysds 11 år siden

Det må blive anden film, da jeg klart ser mest frem til Edgar Wrights "The World's End".
Er desuden ret interesseret i "Sorg og glæde" og "Gravity", og er også nysgerrig ift. "Mud", "The Counselor" og Gondrys "En nuance af blåt" (på trods af den er blevet voldsomt forkortet).

Edit: Eller måske vises den 125 min. lange version faktisk i DK, da det er den spilletid UIP selv har stående. Øst for Paradis har bare haft den stående som havende en spilletid på ca. 95 min.) Nu må vi se.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 Slettet Bruger [2187690903] 11 år siden

#9 -

Så vidt jeg ved, kommer "The World's End" ikke i de danske biografer.

Skriv ny kommentar: