• Gravity
    36%
  • The Hunger Games: Catching Fire
    22%
  • Ender's Game
    12%
  • Don Jon
    7%
  • Anden film
    6%
  • The Counselor
    6%
  • Insidious 2
    6%
  • Mud
    2%
  • Sorg og glæde
    1%

Stemmer i alt: 1414

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Der er vist gået lidt for meget Netflix i den herhjemme, for jeg må ærligt indrømme, at bortset fra Hunger Games 2 har jeg ikke hært om én af de film.
Doctor Last Warning
Gravatar

#22 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Den der Gravity ser sgu noget kedelig ud. Jeg er sjældent glad for de der Phone Booth-film*, hvor hele filmen er begrænset til en location og en problemstilling. Sjovt nok foregår denne i det uendelig rum, men alligevel giver traileren mig Phone Booth-fornemmelser. En gang i mellem virker konceptet, men oftest ikke (på mig).

* http://www.imdb.com/title/tt0183649/?ref_=nv_sr_1
Doctor Last Warning
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kan du så lide nogen film overhovedet, DocDoom?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 Thomsen 11 år siden

Insidious 2, som jeg glæder mig til at se med min faste skræk-buddy Peter.

På anden pladsen kommer Gravity.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#25 Ericmase 11 år siden

"Gravity"!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#26 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lord Beef Jerky (23) skrev:
Kan du så lide nogen film overhovedet, DocDoom?

Med al respekt, så er det begrænset hvor meget jeg gider debatere med en 12-årig. No offence :-) Men jeg bemærker, at du bliver ved med at skrive det samme, og da jeg svarede fyldestgørende i en anden tråd, kommenterede du det ikke. End of story.
Doctor Last Warning
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 11 år siden

#26 nu er jeg her ikke ofte nok til at have lagt mærke til dit svar... men jeg går ud fra det var "nej, jeg hader alle film".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Lehrmann 11 år siden

Som flere andre herinde så har jeg også fået set Mud, som jeg finder virkelig stærk med dens overdådige billeder (tænk Tree of Life) og gribende skuespil.

Stemmen falder dog på Gravity, da det ganske enkelt er en film, man nok SKAL opleve på det store lærred.
Gravatar

#29 David Munch 11 år siden

Enders Game, omend forventningerne ikke er høje. Gravity har jeg allerede set, og den var ikke hypen værd IMO.
Gravatar

#30 Sweetiebellefan 11 år siden

Insidious 2 og Ernest et Celestiné.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: