-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 Lord Beef Jerky 15 år siden
#92 filmz-ab 15 år siden
The Departed har en lagt bedre persongalleri, bedre spænding og bedre skuespil. Så kan vi godt snakke om selve hovedhistorien, men den er bare bedre udført hos Scorsese. Og han måtte bestemt ikk tviste og dreje til sidst, han udstiller blot den råddenhed og korruption, som hele filmen har handlet om. Slutningen er ingen undtagelse.
#93 filmz-Bruce 15 år siden
Det var ikke klichéerne i Departed, eller dens inspiration vi snakkede om (isåfald kan det blive en lang tråd), men dig som bragte frem, at det var en kliché at høre på, at den asiatiske film, var bedre end Scorseses.
#94 filmz-ab 15 år siden
#95 Lord Beef Jerky 15 år siden
#96 filmz-Bruce 15 år siden
På den anden side kan jeg da skyde din argumentation tilbage til dig selv og komme med mit bud. Der er langt flere der har set Departed og som helt sikkert vil foretrække Departed fremfor Infernal Affairs, fordi amerikanske mainstream konventioner med lidt ekstra investering i skuespillernes udtryk virker langt mere underholdende og (fejl)fortolkes, som kvalitet.
#97 Lord Beef Jerky 15 år siden
#98 filmz-ab 15 år siden
#99 filmz-Bruce 15 år siden
#98 Jeg har ikke kritiseret konceptet underholdende. Jeg har, som #97 er inde på, blot gået over i en generel bevisførelse a la #94 "man slår ....". Jeg prøver bevist at tage et helt stk. publikums argumenter som gidsel, under et, så de passer bedst overens med en ensidig opfattelse af andres meninger. I stedet kunne jeg erkende, at der sikkert er et utal af forskellige grunde til, at folk kan lide en film eller hade en film, fremfor at gå efter og fremhæve den forklaring, som vil lyde mindst intelligent for min modpart.
#100 BN 15 år siden
Ja, jeg kommer bl.a. til at tænke på