-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 filmz-ab 15 år siden
Det er nu ganske korrekt. Scorsese har ihvertfald fået de bedste sider frem i Dicaprio, selvom han selvfølgelig har været god før. Det er derfor fuldstændig uforståeligt, at han ikk er med på listen. Må være en fejl.
# 78
Ja, Norton er også god i 25 th hour, men ikk great, og det er så ærgerligt, at han næsten er helt væk fra scenen. Han er nok ikk så eftertragtet mere.
#82 filmz-Bruce 15 år siden
#81 Er da enig i, at han også burde være på listen. Scorsese har i mine øjne så udover hans fantastiske dokumentarer No Direction Home og Il mio viaggio in Italia og Stones koncerten ikke været på dupperne siden 1995.
#83 MMB 15 år siden
Nu ud kommer Moon jo i år, og Shutter Island først næste år, så de kommer ikke til at være konkurrenter.
Kan dog godt forstå, du ikke synes, det virker som den typiske oscar film for skuespillerne, men man skal passe på med at afskrive Leo især så tidligt. Vi har trods alt kun set en trailer. Jeg tror sagtens han kan snige sig ind blandt nomineringerne.
Jeg synes nu Scorsese har gjort det hæderligt med The Departed og The Aviator. Selvom jeg må give dig ret i at Gangs of New York (trænger til et gensyn), Bringing Out the Dead og Kundun har haltet lidt efter. Dog har de stadigvæk været solide film, bare ikke fantastiske.
#84 filmz-ab 15 år siden
#85 filmz-Bruce 15 år siden
The Departed? Tja, der har jeg jo set det asiatiske forlæg, som på alle måder er en bedre film, så der ser jeg ingen grund til at rose for noget, som reelt er dårligere. Scorsese er en mand af uomtvistelige kvaliteter, men jeg så ham hellere lave endnu flere dokumentarer om noget han brænder for, fremfor at se ham forfølge fortiden i genrer, han åbenbart er udbrændt i.
#86 filmz-jonasgr 15 år siden
Nå ja nu vi også er lidt inde på årets oscar uddeling, så tror jeg på at George Clooney bliver nomineret for sin rolle i "Up in the Air". Rigtig god kritik har den fået. Jeg vil min gamle hat på det :)
'Cause I'm evil"
#87 filmz-ab 15 år siden
Samme er The Departed, og hvor er det efterhånden en kliche at høre på, at den asiatiske er bedre. Det er den bestemt ikke, og det er ikke engang fordi jeg er hardcore scorsese fan. På alle måder var departed mere vedkommende, bedre spillet og mere intelligent.
#88 filmz-Bruce 15 år siden
Der er en grund til, at noget bliver en kliché. Hvor der er røg, er der som regel også ild! Departed var langt underlegen. Den var mindre intelligent i udførelsen af det, som var en intelligent katten og musen jagt i det asiatiske forlæg og måtte ty til genkendelsens glæde ved Jack Nicholsons som spillede ... Jack Nicholson. Og det gør ingen bedre end ... Jack Nicholson. Og så med en ganske forfærdelig afslutning, som i mine øjne udstillede en rådvild Scorsese, som åbenbart ikke stolede på sit eget værk, men måtte tviste og dreje i håbet om at publikum ville opfatte det positivt.
#89 Lord Beef Jerky 15 år siden
#90 filmz-Bruce 15 år siden