• Slettede scener
    26%
  • Bloopers
    19%
  • Jeg ser kun selve filmen
    19%
  • Bag-om-scenerne
    15%
  • Jeg ser det hele
    8%
  • Kommentarspor
    5%
  • Tekniske dokumentarer
    4%
  • Trailere
    3%
  • Biografiske oplysninger
    0%
  • Gallerier
    0%

Stemmer i alt: 1981

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 gi-jones 15 år siden

Jeg er blevet kræsen med årene. Jeg ser det kun, hvis det virker seriøst og ikke bare er en eller anden tv-special, lavet for at reklamere for filmen. Mit liv er for kort til rygklapperi. En sjælden gang ser jeg kommentarspor, men kun hvis de er underholdende. Slettede scener interesserer mig egentlig ikke. Oftest er det rigeligt tydeligt HVORFOR de er slettede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

Nåja jeg er nødt til lige og gøre lidt reklame, Mission Impossible 3

du har ALDRIg hørt et kommentar spor som dette, advarelse hvis du ikke kan li rygklapning hold dig væk, det her er rygklapning af væreste skuffe, Tom Cruise er i gavehumør 8-)

Man tror det er en joke første gang man høre det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Thomsen 15 år siden

Jeg holder mest af rene interviews med nøglepersonerne eller evt. en sammenklippet dokumentar. Behind-the-scenes er som regel noget ligegyldigt lort fra et electronic press kit, og kommentarspor gider jeg kun, hvis det er en virkeligt god/ interessant film, hvor processen bag fænger nok eller har behov for uddybning.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 frankdrebin 15 år siden

Har det som de fleste andre her, nogle gange ser jeg det hele, andre gange lidt, nogle gange slet ikke noget.. F.eks. Matrix, Dark Knight, Fight Club osv. hvor der er nogle flotte scener, kan jeg godt lide at se hvordan de har lavet det... Ellers kan jeg også godt lide at høre kommentarsporet :)

#12 Et andet kommentarspor der er mærkeligt, er kommentarsporet til Step Brothers.. De første 15 min er Will Ferrell og John C. Reilly der improviserer en lang sang om hvordan de lavede de forskellige scener.. blandt andet om nogle $25.000 håndlavede klunker.. Meget sjovt faktisk ;)
Gravatar

#15 lasse78 15 år siden

Så må jeg være en af de eneste, som zapper over på ekstra materialet næsten som det første. Siden "LOTR" har jeg været ret interesseret i alt, hvor at man kan følge processen bag filmen. Har også taget mig i at se en film, og der efter filmen igen med kommentarspor nogle gange. Men heldigvis køber jeg ikke tonser mange DVD film, ellers ville det nok blive ret tids krævene i længden.

Er ret fascineret af "skabelses processer" af al slags kunst, tanker bag osv, så...... :)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#16 Åkepool 15 år siden

Samme som #9

Og når der er lidt tid tilovers, kigger jeg på noget af det andet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Batsy 15 år siden

kommetar sproget til, muppets in space er forygende morsom :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18 filmz-Narniabæver 15 år siden

Kommentarer som med elgene fra Bjørne Brødre.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#19 sunz 15 år siden

Min filosofi omkring hvorfor jeg køber en film:

Selve filmen 60% Bag om scenerne 40%
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 15 år siden

Hvis der er slettede scener, ser jeg dem altid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: