• Slettede scener
    26%
  • Bloopers
    19%
  • Jeg ser kun selve filmen
    19%
  • Bag-om-scenerne
    15%
  • Jeg ser det hele
    8%
  • Kommentarspor
    5%
  • Tekniske dokumentarer
    4%
  • Trailere
    3%
  • Biografiske oplysninger
    0%
  • Gallerier
    0%

Stemmer i alt: 1981

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Kram 14 år siden

Bag-om-scenerne stærkt efterfulgt af Kommentarspor, elsker at høre fra film holdet hvordan de forskellige scener blev skruet sammen.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 PredatorX 14 år siden

Sjov afstemning:-)

Jeg ser afgjort mest bag-om og de tekniske dokumentarer. Lord of the Rings dokumentarerne er eksempelvis nogle jeg har nydt næsten ligeså meget som filmene. De film har dog også haft lidt mere kærlighed fra dem der arbejdede på dem end så mange andre, så det hjælper jo lidt.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 mr gaijin 14 år siden

Det varierer meget. Nogle gange ser jeg rub og stub. Andre gange ser jeg kun filmen, selv hvis der er en ekstra skive med fyldt med materiale. Jeg vil hellere se lidt og godt ekstramateriale end meget og ligegyldigt materiale.

Noget af det bedste jeg har set, er tv-udsendelserne fra "The Dark Knight", hvor for eksempel Harvey Dent bliver interviewet. Det udvider universet uden at forstyrre historien. Den slags er superfedt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 Kruse 14 år siden

Jeg stemte bag-om-scenerne selvom at det meget afhænger af filmen. Nogle film ser jeg alt ekstramateriale der er, mens jeg ved andre slet ikke ser noget.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Skeloboy 14 år siden

Jeg ser næsten aldrig ekstra-materiale...kan ikke huse sidst, jeg har set det...udover LOTR, men det var på TV
Gravatar

#6 Bobby Singer 14 år siden

Hvis jeg overhovedet ser det så er det bag-om-scenerne, ellers er det meget sjældent jeg ser det i dag. I starten var det jo vildt spændene og jeg så nærmest alt det ekstramateriale jeg kunne komme i nærheden af, sådan er det bestemt ikke mere, nu ser jeg kun ekstramaterialet til de film som jeg synes er virkelig fede.
Idjit
Gravatar

#7 rockysds 14 år siden

Jeg ser ikke specielt ofte ekstramateriale. Den næste film synes altid at kalde. Noget, jeg er meget glad for, er instruktørers eller kritikeres værdsættelse/diskussion af andre instruktørers film, så længe det ikke blive ren nutidig rygklapning.

På det seneste har jeg voldsomt nydt Claude Chabrol kommentar til Fritz Langs "You Only Live Once", hvor han også kommer ind på mange af Langs andre film, og Jonathan Rosenbaum og Jim Jarmusch diskussion om Nicholas Rays "Bigger than Life". Det hjælper også, at begge film er i A-klassen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 m 14 år siden

Jeg ser kun filmen, men hvis det er tvserier som Doctor Who og Torchwood ser jeg gerne slettede scener, bag-om-scenerne og bloopers
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#9 Ménner 14 år siden

bloopers og deleted scenes er næsten altid et kig værd :)
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#10 elwood 14 år siden

Animations film, ser jeg altid Optagelserne af Voice castet, jeg er hel vild med og se folkene bag de figurer som man ser på det store lærred.

The Joker fremført af Mark Hamill er f.eks. en sand fryd og se, han går virkelig ind i rollen fuldstændig.

Første gang jeg fandt ud af at Bart Simpson var voiced by a woman, og jeg så, så hende fremføre stemmen blev jeg hel paf.

Kommentar spor self. Finding Nemo stadigvæk et af mine farvorit kommentar spor.

Og ja Bruce Timm, Paul Dini, og Co. er altid garanti for et godt grin, når de snakker om deres DC animated universe.

Og nu her når jeg har leget lidt med lyd som Boom'er er det også noget jeg er begyndt og gå mere op i, desværre ikke et emne som er så intressant som Behind the scenes matriale, da man ikke høre meget fra Boom'eren man ser ham blot løbe efter skuespillerne når der vises behind the scenes klip som regel.

Og så har jeg en lille ting med og opspore bloopers fra gyserfilm/spændingsfilm meget sjov og se de her ikoniske skurke får et grineflip 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: