• Slettede scener
    26%
  • Bloopers
    19%
  • Jeg ser kun selve filmen
    19%
  • Bag-om-scenerne
    15%
  • Jeg ser det hele
    8%
  • Kommentarspor
    5%
  • Tekniske dokumentarer
    4%
  • Trailere
    3%
  • Biografiske oplysninger
    0%
  • Gallerier
    0%

Stemmer i alt: 1981

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Collateral 15 år siden

Jeg kan rigtig godt lide kommentarspor, og det er helt sikkert det jeg ser mest frem til at se. Det mest skuffende kommentarspor må være dem til Sleepy Hollow og Edward Scissorhands, som havde dræbende lange pauser. Jeg husker tydeligst Edward den Burton kun får smidt en 6-10 kommentarer ind igennem hele filmen!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 15 år siden

Kommentarsporet til Cobra er yderst anbefalelsesværdigt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 enfilmnørd 15 år siden

Kommentator-sporet er det jeg altid bruger. Ellers er det mest bag-om-materiale jeg ser.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#24 lagoni 15 år siden

Jeg ser mest bloopers, dokumentarer, interviews og teknisk baggrund interesserer mig ikke. Det eneste kommentarspor jeg har set, var vist det til This Is Spinal Tap.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 chronaden 15 år siden

Kommentatorspor (Kan max anbefale "The Thing", Carpenter og Russel, alt for grineren :D)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#26 jessup 15 år siden

På region 1 udgivelsen af The Conversation er der to virklig gode kommentatorspor af Coppola og Murch - intelligent og perspektiverende. Jeg mener de også er at finde på region 2 udgivelsen.

Kommentatorsporet på Anchorman er meget morsomt.
This is just until June
Gravatar

#27 Æsop9000 15 år siden

jeg ser mest på de Tekniske dokumentarer. Specielt de Tekniske dokumentarer som fandtes på Lord Of The Rings extended så jeg meget
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: