• Jeg har ikke set nogen af dem
    47%
  • The Next Generation
    30%
  • The Original Series
    7%
  • Voyager
    6%
  • Deep Space Nine
    5%
  • Enterprise
    5%
  • The Animated Series
    0%

Stemmer i alt: 993

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Plissken 11 år siden

Don´t fuck with Picard!
When there's no more room in hell...
Gravatar

#12 Ispep 11 år siden

Foeller (3) skrev:
Noget mere variation i afstemningerne, Insider? :D

Han varmer op til den nye film, så alle polls fra nu af vil omhandle Star Trek :D
Gravatar

#13 MMB 11 år siden

Ispep (12) skrev:
Han varmer op til den nye film, så alle polls fra nu af vil omhandle Star Trek :D

Ja, det er der noget, som tyder på. :P
Jeg må nok se frem til "Bedste Star Trek skurk" og "Fedeste Star Trek planet". :P
Gravatar

#14 Hr. Nielsen 11 år siden

#13 Hvad med bedste Trek Babe?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15 davenport 11 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Business Monkey 11 år siden

Thomas E. Nielsen (14) skrev:
#13 Hvad med bedste Trek Babe?

Terry Farrell som Jadzia Dax by far!!! I mine øjne opsummerer hun alt hvad der trancenderer klassisk skønhed i 90ernes klæder...

Det er dog ikke kun pga. hende at jeg synes DS9 er bedst som serie. Jeg synes vitterlig Ira Behr pressede nye, interessante vinkler og historier ind i Star Trek universet, og så er René Auberjonouis som Odo, samt resten af Changelings og hovedhistorien med The Dominion simpelthen en fantastisk, episk (ja, episk i sin oprindelige betydning) fortælling. At Ira Behr turde gøre næsten hele sidste sæson til en lang afslutning, gjorde virkeligt noget nyt i den ellers så fastlåste, klassiske, amerikanske tv-serie fortælling.

Kort sagt, så er DS9 i mine øjne meget mere revolutionerende end de andre serier, derfor er den bedst! :D
Gravatar

#17 Riqon 11 år siden

TOS.

Vil langt hellere spendere en time på rumeventyr med James T. Kirk og evigt rationelle Spock end kedelige Picard og irriterende Data. Og resten er jo bare dårlige spin-offs ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 Hr. Nielsen 11 år siden

Business Monkey (16) skrev:
Kort sagt, så er DS9 i mine øjne meget mere revolutionerende end de andre serier, derfor er den bedst! :D
Den glæder jeg mig altså til en dag at komme i gang med så:) Tak!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#19 Business Monkey 11 år siden

Riqon (17) skrev:
TOS.

Vil langt hellere spendere en time på rumeventyr med James T. Kirk og evigt rationelle Spock end kedelige Picard og irriterende Data. Og resten er jo bare dårlige spin-offs ;)

Ville du vitterlig ikke tilbringe tid med flydende Odo??? Han er jo for skæg! (Og hvis den ikke virker, så må jeg blot nøjes med at sige Jadzia Dax!!!)

Thomas E. Nielsen (18) skrev:
Den glæder jeg mig altså til en dag at komme i gang med så:) Tak!

Håber du kan lide den. Der er selvfølgeligt nogle underlige ting, men samlet set giver den virkeligt en kæmpe dybde til mange ellers 'platte' Star Trek ting. Er ret imponeret hvordan den formåede at give de ellers stereotypiske 'rumjøder', Ferengi, en hel kultur, dybde og respekt omkring deres folk. Der var den utrolig voksen og interessant modsat TOS og TNGs overdramatiske forenklinger af ydre folkefærd som ikke er goodietwoshoes Federationsfolk.
Gravatar

#20 Kisbye 11 år siden

Jeg er halvt henne i 5 sæson og den er da ganske udmærket, men syntes da det ærgerligt der skal være alt religiøse plader og kapitalistiske elementer, når det nu netop er børnesygdomme som menneskeheden på det tidspunkt har fralagt sig.
Syntes også federationen ofte er lidt for "bløde". Det kan undre at de overhovedet har kunne blive så store, uden andre har taget røven på dem.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: