-
Jeg har ikke set nogen af dem47%
-
The Next Generation30%
-
The Original Series7%
-
Voyager6%
-
Deep Space Nine5%
-
Enterprise5%
-
The Animated Series0%
Stemmer i alt: 993
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Hr. Nielsen 11 år siden
#2 elitehater 11 år siden
#3 MMB 11 år siden
#4 BN 11 år siden
Jeg har set en del afsnit af 'The Next Generation' og højst et par stykker af 'Deep Space Nine'. Hvor kitchet og til tider ufrivilligt morsom den end kan være, er 'The Original Series' nok stadig den bedste, ifølge undertegnede. (Og et nærmere bekendtskab med 'Voyager', 'Enterprise' og 'The Animatede Series' vil næppe ændre på dette.)
#5 Kisbye 11 år siden
Voyager var generelt også ret godt, selvom hovedhistorien virker en smule utroværdig.
Enterprise startede utroligt svagt ud, men de sidste par sæsoner var suveræne. Ærgerligt at de stoppede serien, når den nu var kommet på "sporet".
Min favorit må blive TNG. Den har jeg set en del gange. Jeg er helt vild med Patrick Stewart som Captain Picard.
TOS har jeg kun set et par afsnit af på tysk fjernsyn som lille og TAS har jeg ikke set endnu. Det må blive næste projekt.
#6 Slettet Bruger [3960416749] 11 år siden
Det er dog svært at vælge imellem dem, baseret på et relativt løst grundlag, men den serie der har tiltalt mig mest, ud fra hvad jeg har set, må være DS9.
Enterprise kunne have været noget helt nyt og spændende, der kunne have genoplivet Trek på daværende tidspunkt, men der er desværre for meget efter den gamle formel. Den har dog nogle gode afsnit imellem og nogle ret habile figurer, selvom jeg muligvis havde skudt et par stykker af dem ud af en airlock, hvis jeg var kaptajnen, fordi de konstant laver fuck ups.
Den har også nogle scener, der i dén grad kan give en mand sved på overlæben og ukristelige tanker...! T'Pol, puha.
#7 Kaltoft 11 år siden
Stemte På TNG, da det nok er den jeg har set flest gange
TOS så jeg meget som barn, og var det der fik mig til at se TNG og for den sags skyld alt rum film.
Elsker dem alle, i bunden ligger Voyager, den var jeg mindst vild med
#8 Lord Beef Jerky 11 år siden
#9 Kyllingebenet 11 år siden
#10 MOVIE1000 11 år siden