• Jeg har ikke set nogen af dem
    47%
  • The Next Generation
    30%
  • The Original Series
    7%
  • Voyager
    6%
  • Deep Space Nine
    5%
  • Enterprise
    5%
  • The Animated Series
    0%

Stemmer i alt: 993

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Hr. Nielsen 11 år siden

Da jeg kun har set The Original Series komplet (og fandt den mægtigt underholdende), må min stemme falde på den. Jeg har set lidt over 2 sæsoner af TNG og mindes jeg vist engang har set et par afsnit af en tegnefilmserie også, så det er nok den man her kan stemme på.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 elitehater 11 år siden

DS9, TNG og Voyager har alle deres forcer imo. Kan sku ikke vælge imellem dem.
Gravatar

#3 MMB 11 år siden

Noget mere variation i afstemningerne, Insider? :D
Gravatar

#4 BN 11 år siden

Som barn og teenager så jeg det ene afsnit efter det andet med William Shatner & Co. Og da jeg engang i slutfirserne hørte, at der var lavet en biograffilm i 1979 med effekter skabt af Douglas Trumbull (der også havde stået bag effekterne til Kubricks '2001'), lejede og så jeg den på video og var egentlig ganske begejstret. ... Men det er ikke noget der rigtigt kan fænge mig længere.

Jeg har set en del afsnit af 'The Next Generation' og højst et par stykker af 'Deep Space Nine'. Hvor kitchet og til tider ufrivilligt morsom den end kan være, er 'The Original Series' nok stadig den bedste, ifølge undertegnede. (Og et nærmere bekendtskab med 'Voyager', 'Enterprise' og 'The Animatede Series' vil næppe ændre på dette.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Kisbye 11 år siden

Jeg er i øjeblikket ved at gense DS9 for første gang siden 90erne. Er nået til 5 sæson. Det er enlig ret godt, trods serien har sine problemer.

Voyager var generelt også ret godt, selvom hovedhistorien virker en smule utroværdig.

Enterprise startede utroligt svagt ud, men de sidste par sæsoner var suveræne. Ærgerligt at de stoppede serien, når den nu var kommet på "sporet".

Min favorit må blive TNG. Den har jeg set en del gange. Jeg er helt vild med Patrick Stewart som Captain Picard.

TOS har jeg kun set et par afsnit af på tysk fjernsyn som lille og TAS har jeg ikke set endnu. Det må blive næste projekt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3960416749] 11 år siden

Jeg tror kun jeg har set Voyager fra start til slut. Resten af serierne er jeg ikke kommet igennem endnu, men jeg har dem alle stående på hylderne, bortset fra TOS.

Det er dog svært at vælge imellem dem, baseret på et relativt løst grundlag, men den serie der har tiltalt mig mest, ud fra hvad jeg har set, må være DS9.

Enterprise kunne have været noget helt nyt og spændende, der kunne have genoplivet Trek på daværende tidspunkt, men der er desværre for meget efter den gamle formel. Den har dog nogle gode afsnit imellem og nogle ret habile figurer, selvom jeg muligvis havde skudt et par stykker af dem ud af en airlock, hvis jeg var kaptajnen, fordi de konstant laver fuck ups.

Den har også nogle scener, der i dén grad kan give en mand sved på overlæben og ukristelige tanker...! T'Pol, puha.
Gravatar

#7 Kaltoft 11 år siden

Den er svær

Stemte På TNG, da det nok er den jeg har set flest gange
TOS så jeg meget som barn, og var det der fik mig til at se TNG og for den sags skyld alt rum film.
Elsker dem alle, i bunden ligger Voyager, den var jeg mindst vild med
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

TOS modderfokkers!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Kyllingebenet 11 år siden

Resistance is futile..
Gravatar

#10 MOVIE1000 11 år siden

Har ikke set nogen af dem, og har ikek rigtig nogen planer om at se dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: