• Jeg har ikke set nogen af dem
    47%
  • The Next Generation
    30%
  • The Original Series
    7%
  • Voyager
    6%
  • Deep Space Nine
    5%
  • Enterprise
    5%
  • The Animated Series
    0%

Stemmer i alt: 993

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Business Monkey 11 år siden

Kisbye (20) skrev:
Jeg er halvt henne i 5 sæson og den er da ganske udmærket, men syntes da det ærgerligt der skal være alt religiøse plader og kapitalistiske elementer, når det nu netop er børnesygdomme som menneskeheden på det tidspunkt har fralagt sig.
Syntes også federationen ofte er lidt for "bløde". Det kan undre at de overhovedet har kunne blive så store, uden andre har taget røven på dem.

Tror også hele det Religiøse element er det der kan skræmme flest folk væk fra serien, men i mine øjne så formår DS9 at knytte hele Benjamin Siskos udvikling pænt til en langt mere videnskabelig end religiøs side. Jeg synes bestemt Bajors religion formår at vedblive netop det - religion, ikke anerkendt som afgørende for DS9s eksistens, modsat de videnskabelige forklaringer der bliver tillagt de religiøse fænomener - til enhver kritiker af det, og som i stedet er tilhænger af TNG, vil jeg meget gerne påpege Wesley Crushers karakters udvikling.
Gravatar

#22 qel-droma 11 år siden

Jeg kan godt nøjes med TOS og TNG. Syntes generelt at Star Trek gik ned ad bakke derfra, selvom der selvfølgelig altid er nogle gode undtagelser i de øvrige serier. Min stemme gik til TNG, men mest fordi den ikke er præget af alderdomstegn på samme måde som TOS og fordi at den oprindelige serie også til tider var præget af en "swashbuckler"-mentalitet, som jeg ikke altid syntes passede så godt ind i fremtidsvisionen i øvrigt. Men okay - we are splitting hairs here...
Are you not entertained!?!
Gravatar

#23 moulder666 11 år siden

Hopla - der kom jeg vist lige til at stemme forkert!

Stemte "Enterprise", da serien, så vidt jeg husker dengang hed "Raumschiff Enterprise" - sådan var livet, når man voksede op i Sønderjylland - der var der stort set ikke noget der hed engelsksprogede kanaler! Så den stemme skulle egentlig have landet på TOS.

For mig var Star Trek simpelthen lig med William Shatner.

Dog fulgte jeg dog glad springet over til TNG, da den dukkede op - elskede, at grafikken havde fået et kæmpe spring op, og Patrick Stewart var sgu også god.

Men når jeg tænker Star Trek, er det stadig Shatners ansigt, der dukker op!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#24 ThomasMO 11 år siden

Thomas E. Nielsen (14) skrev:
#13 Hvad med bedste Trek Babe?

Jeri Ryan- Seven of nine.
Gravatar

#25 davenport 11 år siden

Spørgsmålet er: ville hun være ligeså lækker med pony-patter?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 Metallan 11 år siden

DS9 er klart den bedste.
Gravatar

#27 Business Monkey 11 år siden

Metallan (26) skrev:
DS9 er klart den bedste.

Wee! Indeed it is!!! Den fortjener en langt bedre placering i resultaterne.

Skriv ny kommentar: