• Gryffindor - for de modige
    25%
  • Jeg kan ikke døje Harry Potter
    21%
  • Ravenclaw - for de kloge
    18%
  • Hufflepuff - for de gode og ærlige
    14%
  • Slytherin - for de ambitiøse
    12%
  • Det ved jeg ikke
    11%

Stemmer i alt: 1751

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Anonym (83dcefb7) 13 år siden

Whothefuckcare-house, vil jeg tro.
Gravatar

#22 tiany 13 år siden

Måske har crewet valgt at lade denne gå igennem for at skabe så meget opstandelse, at folk begynder at komme med gode forslag til polls
Valar morghulis
Gravatar

#23 Riqon 13 år siden

tiany (22) skrev:
Måske har crewet valgt at lade denne gå igennem for at skabe så meget opstandelse, at folk begynder at komme med gode forslag til polls

Trods alt opstandelsen, så har en god del brugere alligevel besvaret afstemningen ganske seriøst :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#24 Fynboen 13 år siden

dyg (20) skrev:
#19 - Du har skam ikke misforstået konceptet. Som jeg også skrev andetsteds, så er jeg også ret sikker på, at det er en bruger-lavet poll, men crew'et skal dog også sige god for den inden den kommer ud til offentligheden.

Personligt siger denne poll mig intet, men det er bestemt ikke den første gang, at det sker.

Jeg mindes også polls om japanske instruktører, tekniske spørgsmål eller andre emner, som falder ligeså langt uden for min personlige interessesfære, som denne gør... men der skal vel også være noget til det yngre segment...? ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#25 nOrDaL 13 år siden

Grynffindor vinder jo kun fordi, I alle vil have Harry Potters pik i røven!
Gravatar

#26 MMB 13 år siden

Her har vi i hvert fald en Slytherin. ;)
Gravatar

#27 Giggity♥ 13 år siden

Hvor i dog latterlige at høre på! Uanset om man kan lide Harry Potter eller ej, er det sgu da i orden at lave en afstemning om det. I kunne jo egentlig bare lade være med at kommentere, hvis det er så latterlig en afstemning. Undskyld mig, men altså..
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har lavet en FANTASTISK poll om Van Damme, den vil jeg gerne foreslå som den næste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 PredatorX 13 år siden

Harry Potter filmene er tilgengæld mere ligegyldige end denne poll.

Jeg er med morf.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 PredatorX 13 år siden

Lord Beef Jerky (28) skrev:
Jeg har lavet en FANTASTISK poll om Van Damme, den vil jeg gerne foreslå som den næste.

Den er jeg med på. Sæt igang filmz!
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: