• Blu-Ray
    38%
  • HD-DVD
    27%
  • Det HD er for opreklameret, jeg holder mig til dvd
    20%
  • Hvad er HD?
    14%

Stemmer i alt: 1248

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

#11 18 år siden

Hmm...
Gravatar

#12 m 18 år siden

Tjaaa da jeg jo skulle tage stilling NU måtte det blive DVD'en jeg vil se hvad man får for pengene først, og jeg mener ikke en eller anden teknisk beskrivelse af hvad de hverisær er for noget, men rent faktiskt se forskellen
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#13 chandler75 18 år siden

Jeg er godt tilfreds med dvd, og synes egentlig det er for tidligt at skifte mediet ud. Hvis det er et problem med at det fylder for meget med film, lydspor, ekstramateriale osv. kan man bare lave nogle flere fler-disc udgivelser - det koster jo ingenting at trykke en skive.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg er også godt tilfreds med dvd. De nyere restaureringer af ældre film er i top og de nye udgivelser ligeså. Men medgiver, at der er himmelvid forskel på HD og dvd, så meget, at jeg klart springer på vognen, når et format har vundet. Men satser nok allerede forinden på blu-ray.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 filmz-trabi 18 år siden

#8 Jeg ved at HiFi-Klubben for den Samsung, der kan afspille dem begge om et par Mrd JAH...
Gravatar

#16 anoch22 18 år siden

Jeg stemte på Blu-Ray, har planer om at købe PS3'eren, som understøtter formatet
Gravatar

#17 filmz-bogeyx 18 år siden

Jeg holder på HD-DVD, syntes blue-ray afspillerne kommer til at koste alt for meget.
Gravatar

#18 filmz-steadi 18 år siden

Holder på HD-DVD. Det ville især være lækkert, hvis vi slap for at købe en Blue-Ray afspiller til 5000+ kroner, her menes også en eventuel PS3.
Fra fabrikkernes synspunkt skulle HD-DVD også være langt nemmere at omstille sig til, da det er en videreudvikling af den nuværende DVD teknologi, modsat Blue-Ray som er ny teknologi.. Som jeg har forstået det..

Allerhelst så jeg gerne at man blev enig om et format, så vi kan nøjes med en maskine.
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#19 stefsims 18 år siden

#8 Men den kommer...
http://www.videobusiness.com/article/CA6322919.htm...

#17 cd-brændere kostede også engang for meget. Kan huske jeg så en til 25.000 kr i 1995. Man kan da sige de er kommet ned i pris ;D

Stemte "Det HD er for opreklameret, jeg holder mig til dvd".
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#20 filmz-02x31 18 år siden

Bare afspilleren kan spille mine dvd silm også...jeg vil være så ked af at skulle generhverve mig mine film på endnu et format. (VHS->DVD)

Skriv ny kommentar: