-
Fantastisk, kraften er med den!54%
-
Har ikke set den, men vil meget gerne23%
-
Den går an14%
-
Gider ikke bruge penge på den7%
-
Føj, en omgang 'poodoo'!2%
Stemmer i alt: 3078
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-Bruce 19 år siden
Ja det ser man også tydeligt på transformationen af Obi Wan til Ben Kenobi :)
#52 filmz-Uwe 19 år siden
Den starter godt ud i action men så går det lidt i stå med den kærligheds sener.. (ikke at jeg har noget imod kæreligheds sener men ikke halv dellen af film)...
De grafikske fejl, ja jeg siger bare YODA!!
Da yoda tager på wookiiers hejm planet, ja der er gang i den ja det kan jeg godt se men hvorfor får vi så kun at se den krig i fem min, den så fed ud men fem min..
Da vader i slutingen rejser sig efter at bliv "lavet" lider det en meget dårlig frankinstein Århhh...
Og hvor mange informationer skal de lige skyde ind til sisdt..
men ellers der er mange god grin..
og der er nok med jedi action...
#53 Æsop9000 19 år siden
men der er en ting der undre mig
Hvad går George Lucas fetish med afskårne lemmer ud på (Count Dooku, Mace Windu Anakin..)
Der må mindst være én i hver film, der får et lem hugget af med et lyssværd.
#54 Riqon 19 år siden
Fed slutning, George Lucas tager sig tid til at få det til at hænge sammen med den sidste trilogi i sagaen, og det er nice. Havde en virkelig god fornemmelse i maven, da det for alvor begyndte at ligne episode IV. Det var nice. :)
Fortryder ik at jeg brugte natten mellem onsdag og torsdag på den - det var det hele værd, også de 75 kroner.
#55 HeavyClaus 19 år siden
Ikke i alle filmene bliver et LEM hugget af! ;-)
#56 filmz-Business Monkey 19 år siden
Forstår hvad du mener, problemet er jo bare, at det netop ikke ligner, når man ser på det... Scenerne er stadig meget anderledes filmet, hvilket ødelægger den minimalistiske filmteknik Lucas brugte i Episode IV til at filme personer...
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#57 Lady Arwen 19 år siden
så den i fredags og den er da MEGET bedre end episode I og II..
GO STAR WARS
#58 kill the bills 19 år siden
#59 filmz-Exitium 19 år siden
#60 maniac 19 år siden