• Fantastisk, kraften er med den!
    54%
  • Har ikke set den, men vil meget gerne
    23%
  • Den går an
    14%
  • Gider ikke bruge penge på den
    7%
  • Føj, en omgang 'poodoo'!
    2%

Stemmer i alt: 3078

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Bruce 19 år siden

Desuden er Yoda over de 850 i episode III... Hans mangel på styrke kan vel skyldes den mangel af kraft "i omløb", da alle Jedier er døde.

Ja det ser man også tydeligt på transformationen af Obi Wan til Ben Kenobi :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#52 filmz-Uwe 19 år siden

jeg syns den var "ok"..

Den starter godt ud i action men så går det lidt i stå med den kærligheds sener.. (ikke at jeg har noget imod kæreligheds sener men ikke halv dellen af film)...

De grafikske fejl, ja jeg siger bare YODA!!

Da yoda tager på wookiiers hejm planet, ja der er gang i den ja det kan jeg godt se men hvorfor får vi så kun at se den krig i fem min, den så fed ud men fem min..

Da vader i slutingen rejser sig efter at bliv "lavet" lider det en meget dårlig frankinstein Århhh...

Og hvor mange informationer skal de lige skyde ind til sisdt..

men ellers der er mange god grin..

og der er nok med jedi action...
Gravatar

#53 Æsop9000 19 år siden

Alt i alt var episode 3 en fed film....
men der er en ting der undre mig

Hvad går George Lucas fetish med afskårne lemmer ud på (Count Dooku, Mace Windu Anakin..)

Der må mindst være én i hver film, der får et lem hugget af med et lyssværd.

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#54 Riqon 19 år siden

R2D2 var megagrineren! Ved godt, at det ikke hænger sammen, når han i 4-5-6 ikke kan en skid, men det var alligevel nogle humoristiske detaljer, der fik sat filmen i gang og helt klart nødvendige!

Fed slutning, George Lucas tager sig tid til at få det til at hænge sammen med den sidste trilogi i sagaen, og det er nice. Havde en virkelig god fornemmelse i maven, da det for alvor begyndte at ligne episode IV. Det var nice. :)

Fortryder ik at jeg brugte natten mellem onsdag og torsdag på den - det var det hele værd, også de 75 kroner.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#55 HeavyClaus 19 år siden

Ikke i alle filmene bliver et LEM hugget af! ;-)
Gravatar

#56 filmz-Business Monkey 19 år siden

Fed slutning, George Lucas tager sig tid til at få det til at hænge sammen med den sidste trilogi i sagaen, og det er nice. Havde en virkelig god fornemmelse i maven, da det for alvor begyndte at ligne episode IV. Det var nice. :)

Forstår hvad du mener, problemet er jo bare, at det netop ikke ligner, når man ser på det... Scenerne er stadig meget anderledes filmet, hvilket ødelægger den minimalistiske filmteknik Lucas brugte i Episode IV til at filme personer...
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#57 Lady Arwen 19 år siden

Kraften er bestemt med den...

så den i fredags og den er da MEGET bedre end episode I og II..

GO STAR WARS
Doctor Who <3
Gravatar

#58 kill the bills 19 år siden

Der er selvfølgelig problemer i den, freksempel i 3eren siger de altid at Aniken er så magtfuld, og hans krafter vil vokse indtil de overgår alles. Han er også meget magtfuld i 3eren, men ikke i det gamle, i vert fald ikke på samme måde. Hans krafter er ligesom gådet i stå der, og så synes jeg ikke Lucas tog særlig lang tid om at lave slutningen, der blev proppet for mange ting i den på engang. Jeg synes faktisk heller ikke, at den passer så godt sammen til de gamle.
Gravatar

#59 filmz-Exitium 19 år siden

Lucas kunne godt have givet noget mere info om denne "Sifo Dyias" Og hvem han var som jedi, og en hel del jediers død mangler, hvor er shaak ti foreksempel? Men det var da rart lige at se et glimt af Grand morf tarkin til slut.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#60 maniac 19 år siden

#58 synes nu det er meget logisk at Anakins kræfter topper i 3'eren. Efter hans sammenstød med Obi-wan er han jo ikke andet end en forbrændt krøbling, der er stærk med kraften.

Skriv ny kommentar: