• Fantastisk, kraften er med den!
    54%
  • Har ikke set den, men vil meget gerne
    23%
  • Den går an
    14%
  • Gider ikke bruge penge på den
    7%
  • Føj, en omgang 'poodoo'!
    2%

Stemmer i alt: 3078

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 kill the bills 19 år siden

#60 han havde overhovedet ikke nået sine grænser i 3eren. Mindes nok der bliver sagt, at han bliver mere mægtig end Yoda og Sidious til sammen.
Gravatar

#62 maniac 19 år siden

Nej han ville have vokset sig stærkere og vildere, havde han ikke haft sit lille uheld på Mustafar. Efter det er han en krøbling der er mere maskine end menneske, som Obi-wan siger.
Gravatar

#63 Jay El 19 år siden

Med hensyn til de jedier man ikke ser blive myrdet, så håber jeg da, at man ser noget jedi-action og -død i den serie der er planer om at lave, og som skal foregå mellem episode 3 og 4.
Gravatar

#64 filmz-Kadann 19 år siden

#63 -

Mon ikke der kommer lidt jedi-action? De er jo trods alt noget af det mest populære ved Star Wars.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#65 Collateral 19 år siden

WOW! Har lige set filmen, den er bar... Overvældende...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#66 filmz-makaveli 19 år siden

(1) Filmen var mega fed!! Skal ind og se den mindst 2 gange mere
(2)Jeg forstå ikke de mennesker der skrive at Lucas er en dårlig instruktør, at der en mange fejl i filmen og at grafikken er dårlig osv osv. Det eneste jeg kan sige til jer er: Ta Jer sammen! Helt ærligt, Hvilke film er 100% fejlfrit og perfekt?? Det eneste der en i vejen med jer er at i har ondt i røven over at manden er så succesfuld. Så det eneste jeg kan sige til jer er, prøv selv at opnår det han har opnået. Eller prøv måske selv at lave en film der kan overgå hans Star Wars, siden i selv er eksperter i at lave film.

Så held og lykke med det... Det lykkes nok aldrig nogensiden :)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#67 filmz-div 19 år siden

hahha, DU HAR HELT RET!
FIX jer selv - Filmen er jo fantastisk!

Må kræften være med dine gode indlæg Makaveli
"Cinderella Man"
Gravatar

#68 filmz-Business Monkey 19 år siden

#66 Tjaeh... Manden lavede jo noget fedt, som jo var Episode IV og V... Nok også VI, men bare fordi han er rig eller noget har det da intet med hans film og gøre. Hvorfor skulle man kritisere en film bare fordi man ikke bryder sig om Geroge Lucas?

Der er da masser af film, der bare fungerer perfekt.
Men ligesom du kan sige at den er rigtig fed, kan jeg også sige, at den mangler en masse ting... Så kan jeg også sige følgende; Tag dig så selv sammen. Du roser den jo bare fordi du underholdes let af de oplevelser, man halvt kan opleve gennem filmen, men som alene (altså uden SW universets stemning over sig) er ret platte.

Jeg ved sgu' ikke længere med sådan noget Computer Effekt-halløj. Det får os sgu' fandedeme til at glemme, hvad der er hvad, og hvad er muligt indenfor filmens verden. Hvis man bare lægger lidt mærke til de kameravinkler, der er i ROTS, så er de ret så unaturlige og håbløse. Der er ingen skuespilsstemning overhovedet. Alt tvinges frem og intet kommer af sig selv.

Hvad faen er det for nogle stereotype kommentarer til, hvad man burde gøre i stedet for at kritisere? Prøv selv??? Helt ærligt! Hvis du virkeligt ikke kan tåle meninger, så prøv lige at begynde med at løse problemet ved ikke selv at sige noget...

Puha...
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#69 filmz-yoshimura 19 år siden

#66 Det er vel bare et spørgsmål om personlig smag.

Kritikken af Lucas som instruktør går vel mest på, at mange mener, at han ikke er nogen specielt god personinstruktør, dvs. han får ikke det optimale ud af det skuespillermateriale, han har til rådighed. Sammenligner man Ewan McGregors, Hayden Christensens, Natalie Portman og Samuel L. Jacksons præstationer i Star Wars-filmene med det, de har præsteret i andre film (f.eks. hhv. Big Fish, Broken Glass, Léon og Pulp Fiction), så vil en del nok mene, at de spiller noget stift og blodfattigt i Star Wars. Det kan så diskuteres, men jeg er så en af dem, der kan erklære mig enig i dette synspunkt.

Mht. fejl i filmen, så går jeg ud fra, at det drejer sig om, at en del SW-nørder (ment i ordets pænest mulige betydning) synes, er der forekommer uoverensstemmelser i historien både fra film til film og i forhold til de bøger, filmene er baseret på. Den diskussion er jeg slet ikke klædt på til at deltage i, så jeg vil ikke kommentere, om der er hold i disse påstande. De påvirker på ingen måde min opfattelse af filmen.

Jeg vil ikke sige, at grafikken er decideret dårlig. Men en af farerne ved i så høj grad at benytte sig af CGI er jo, at det ganske enkelt kommer til at se ud som CGI, så man hele tiden er klar over, at det er computerskabte billeder, man sidder og kigger på, hvilket kan ødelægge den illussion, der ellers ville suge en mere ind i filmens univers, så man helt glemmer, at filmen ikke er virkelighed. Bruger man CGI i mindre grad, er det lettere at inkorporere i en film, så man ikke sidder og tænker "nå, det er så CGI, det dér".

Sådan har jeg det i hvert fald. Du skal være velkommen til at være uenig med mig :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#70 evermind 19 år siden

Broken Glass? Det skulle vel ikke være Shattered Glass, du mener? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: