• Fantastisk, kraften er med den!
    54%
  • Har ikke set den, men vil meget gerne
    23%
  • Den går an
    14%
  • Gider ikke bruge penge på den
    7%
  • Føj, en omgang 'poodoo'!
    2%

Stemmer i alt: 3078

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 filmz-Business Monkey 19 år siden

#69 Sådan giver det jeg mener mest mening. Du opklarer det perfekt! Selvom du måske bliver lidt for neutral. Hæ...

Selvom det "nok" er et spørgsmål om "smag" så er den nye SW-film kvalitetsmæssigt ikke så god. CGI'en er med til at skabe et ualmindeligt hurtigt tempo... Man kunne sammenligne det med at stå og observere et DAMP barn i to og en halv time... Sådan lidt pinligt hurtigt...

Hvis Lucas kunne bestemme, så ville ægte ting i film være dét sjældne aspekt, som CGI var engang... Bladr!
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#72 wiseguy 19 år siden

#70 synes slet ikke, at vi har hørt din mening om Eps. III endnu??? skulle du ikke se den i lørdags???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#73 filmz-yoshimura 19 år siden

#70 Jo, du har fuldstændig ret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#74 filmz-makaveli 19 år siden

#68 #69 Jeg har aldrig skrevet at man ikke må sige sin mening... og jeg er enig med at det er en smagssag men jeg synes bare det er for klamt at man kan udtale sig om nogle ting man ikke har en skid forstand på!! Siden hvornår er man blevet ekspert i CGI?? :)
Personlig så har jeg ikke nogle film jeg bare HADER.. Jeg kan finde gode ting i alle de film jeg har set.
Så Business Monkey, jeg synes ikke du skal udtale dig om ting du ikke har forstand på eller er ekspert i.... og jeg vil stadig gerne hører hvilke film er 100% perfekt?? ;)

PEACE
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#75 Kalle Ferm 19 år siden

Hvad er meninngen med et filmforum så, hvis man ikke kan diskutere film? Der er jo kun ganske få her der er professionelle.

"You can count on me" er fx en perfekt lille perle (som dog alt for få kender). "Raiders of the lost ark" er også en perfekt film. - De kommer i alle afskygninger og former.

Star Wars nød som jeg er, må jeg dog indrømme at der ikke findes den perfekte Star Wars film.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#76 filmz-Kadann 19 år siden

#75 -

Raiders er en glimrende film og en af mine absolutte favoritter, men perfekt er den ikke. :)

Der er en god portion små fejl i den, ikke noget voldsomt, men de er der trods alt. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#77 filmz-makaveli 19 år siden

OK.. Hvor er det lige præcis jeg har skrevet at man ikke må diskutere film?? eller hvor er det jeg har skrevet at star wars er en perfekt film?? Måske så skulle jeg endelig bare omformulere min mening... Der skal være bedre argumenter for at kunne sige filmen, eller hvilke somhelst film, er dårlig. FX så er der nogen der har skrevet at grafikken i star wars 3 ligner Playstation 2 grafik, det er da en plat argument... Er det virkelig sådan at man synes filmen er dårlig og elendig kun på grund af CGI?? :)

PS.. I tager tingene at for personlig... Det giver en dårlig stemning...
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#78 kill the bills 19 år siden

#77 det du skriver er at vi ikke må kritisere Lucas, med mindre vi får mere succe end ham, og hvis vi ikke har mere succe end ham har vi ikke en skid forstand på om film har fejl eller ej.
Gravatar

#79 Kalle Ferm 19 år siden

Hmmm... Måske ikke det allerbedste eksempel... Men det er TÆT på. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#80 filmz-yoshimura 19 år siden

#77 Så lad mig opsummere de punkter, som jeg mener trækker ned i min bedømmelse af filmen:

1) Meget ringe skuespilspræstationer (filmens absolut største minus!)
2) For meget CGI (men ikke dårlig CGI)
3) Visse scener virker klodsede og for konstruerede/søgte (specielt "Melting Man"-scenen med Vindu, Sidious og Anakin)

Det er et hurtigt rids af de hovedpunkter, som jeg finder "dårlige" ved filmen, og som er grunden til, at jeg ikke falder på halen over den. Tag ikke fejl. Jeg finder filmen ganske underholdende, men jeg har svært ved at lade mig rive med og lade filmen tage mig i dens vold.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: