-
Fantastisk, kraften er med den!54%
-
Har ikke set den, men vil meget gerne23%
-
Den går an14%
-
Gider ikke bruge penge på den7%
-
Føj, en omgang 'poodoo'!2%
Stemmer i alt: 3078
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 filmz-Business Monkey 19 år siden
Selvom det "nok" er et spørgsmål om "smag" så er den nye SW-film kvalitetsmæssigt ikke så god. CGI'en er med til at skabe et ualmindeligt hurtigt tempo... Man kunne sammenligne det med at stå og observere et DAMP barn i to og en halv time... Sådan lidt pinligt hurtigt...
Hvis Lucas kunne bestemme, så ville ægte ting i film være dét sjældne aspekt, som CGI var engang... Bladr!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#72 wiseguy 19 år siden
#73 filmz-yoshimura 19 år siden
#74 filmz-makaveli 19 år siden
Personlig så har jeg ikke nogle film jeg bare HADER.. Jeg kan finde gode ting i alle de film jeg har set.
Så Business Monkey, jeg synes ikke du skal udtale dig om ting du ikke har forstand på eller er ekspert i.... og jeg vil stadig gerne hører hvilke film er 100% perfekt?? ;)
PEACE
#75 Kalle Ferm 19 år siden
"You can count on me" er fx en perfekt lille perle (som dog alt for få kender). "Raiders of the lost ark" er også en perfekt film. - De kommer i alle afskygninger og former.
Star Wars nød som jeg er, må jeg dog indrømme at der ikke findes den perfekte Star Wars film.
#76 filmz-Kadann 19 år siden
Raiders er en glimrende film og en af mine absolutte favoritter, men perfekt er den ikke. :)
Der er en god portion små fejl i den, ikke noget voldsomt, men de er der trods alt. :)
#77 filmz-makaveli 19 år siden
PS.. I tager tingene at for personlig... Det giver en dårlig stemning...
#78 kill the bills 19 år siden
#79 Kalle Ferm 19 år siden
#80 filmz-yoshimura 19 år siden
1) Meget ringe skuespilspræstationer (filmens absolut største minus!)
2) For meget CGI (men ikke dårlig CGI)
3) Visse scener virker klodsede og for konstruerede/søgte (specielt "Melting Man"-scenen med Vindu, Sidious og Anakin)
Det er et hurtigt rids af de hovedpunkter, som jeg finder "dårlige" ved filmen, og som er grunden til, at jeg ikke falder på halen over den. Tag ikke fejl. Jeg finder filmen ganske underholdende, men jeg har svært ved at lade mig rive med og lade filmen tage mig i dens vold.