• 1-3
    54%
  • 4-6
    26%
  • Mindre end 1
    7%
  • 7-10
    7%
  • 15+
    3%
  • 10-15
    3%

Stemmer i alt: 1708

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 BN 14 år siden

Highland Park (70) skrev:
Hvorfor vil du ikke have et ordentligt beløb for hende?

Af samme årsag som jeg vil sælge vores lejebolig.

Nå, men lavestbydende her på Filmz plejer at være davenport... ;)

Sikken nærig sut! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#72 Highland Park 14 år siden

#71: Men tænk på alle de film du kunne købe for pengene! Jo større sum desto flere film. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#73 Åkepool 14 år siden

#62 - Nu er det jo ikke alle film man behøver at tage stilling til.

Hvis jeg havde tiden, så jeg gerne 15 film om ugen og jeg ville helt sikkert også nå at tage stilling til hele bunken ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#74 Skeloboy 14 år siden

Antlion: vidste ikke lige, hvor jeg skulle skrive, så du så det..:)

Kiggede lige på din profil, og så opdagede jeg treinstruktører, jeg ikke kender: Šarūnas Bartas, Hong Sang-soo, Nuri Bilge Ceylan. Kan du anbefale en film af hver dem?

Gravatar

#75 Bobby Singer 14 år siden

Engang så jeg i hvert fald 1 film om dagen, sådan er det ikke mere, nu bliver det nok nærmere til 2-3 film om ugen, på grund af tidsmangel.
Idjit
Gravatar

#76 Antlion 14 år siden

#74:

Hong Sang-soos stil minder meget om Rohmers, og du burde starte ud med "Oh! Soo-jung".

Nuri Bilge Ceylan stil minder meget om Tarkovskijs, og du burde starte ud med "Uzak".

Šarūnas Bartas stil minder meget om Tarrs, og du burde starte ud med "Koridorius".

Disse tre film er tilfældigvis også nogle af deres bedste, hvis du spørger mig!
Gravatar

#77 Skeloboy 14 år siden

#76 - mangler stadig Rohmer. Boksen fra amazon blev sendt den 12. januar, men har ikke modtaget noget endnu. De har dog sendt en ny.

Men Tarr og Tarkovskij er jeg rigtig glade for.
Gravatar

#78 jessup 14 år siden

Læste en del biografier da jeg var yngre men gik i forbindelse med uddannelse over primært til teori og det holder jeg stadigt en anelse ved. Jeg har stadigt et par filmhistoriebøger derhjemme jeg gerne vil i gang med.

Biografier og instruktørers egne skrevne værker kan være komplet ligegyldige i forhold til "åbne" filmen og kan selvfølgelig være meget frugtbare.
This is just until June

Skriv ny kommentar: