• 1-3
    54%
  • 4-6
    26%
  • Mindre end 1
    7%
  • 7-10
    7%
  • 15+
    3%
  • 10-15
    3%

Stemmer i alt: 1708

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-Utyske 14 år siden

#60 -

Ved at se lidt over to film om dagen, det er da et ret nemt regnestykke. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#62 AP 14 år siden

#61 man kunne også spørge, hvordan kan man overskue at se 15 film om ugen.. det forstår jeg ikke helt. Hvordan kan man nå at tage stilling til de film man ser, hvis man ser så mange?
Gravatar

#63 Geekalot 14 år siden

well hvis man ingen kone/kæreste/barn/børn/hus/gård har, har man vel bare lidt ekstra tid at gøre med i daglidagen :)
Gravatar

#64 Skeloboy 14 år siden

Hvis man er studerende på humaniora på uni...så laver man alligevel ikke noget:)
Gravatar

#65 BN 14 år siden

Geekalot (63) skrev:
well hvis man ingen kone/kæreste/barn/børn/hus/gård har, har man vel bare lidt ekstra tid at gøre med i daglidagen :)

Hmm ...nogen der kender et sted hvor jeg kan sælge min kone så billigt som muligt? Jeg ville også være taknemmelig, hvis nogen kunne give mig et tip om, hvor man kan sælge sin lejede bolig - har ledt og ledt efter sådan et sted, men forgæves. Hvad mine børn angår, så eksisterer de ikke, så dem HAR jeg både tid og plads til.

Ahh, det bliver godt .... 15 film om ugen!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#66 Geekalot 14 år siden

hehe :D
Gravatar

#67 dyg 14 år siden

#65 - Hvis du finder et sted, hvor man kan sælge sin lejede bolig for et par mio, så sig endeligt til!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#68 BN 14 år siden

nayze (67) skrev:
#65 - Hvis du finder et sted, hvor man kan sælge sin lejede bolig for et par mio, så sig endeligt til!

That'll be the day!

;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#69 filmz-Is 14 år siden

4-6 film vil jeg skyde på. Det er også rigeligt, eller er det?
Gravatar

#70 Highland Park 14 år siden

bn (65) skrev:
Hmm ...nogen der kender et sted hvor jeg kan sælge min kone så billigt som muligt?

Hvorfor vil du ikke have et ordentligt beløb for hende?

Nå, men lavestbydende her på Filmz plejer at være davenport... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: