• 1-3
    54%
  • 4-6
    26%
  • Mindre end 1
    7%
  • 7-10
    7%
  • 15+
    3%
  • 10-15
    3%

Stemmer i alt: 1708

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Benway 14 år siden

Det er nok typisk 7-10, men i perioder - hvis jeg f.eks. arbejder på en artikel - kan det godt blive til næsten det dobbelte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12 MuManden 14 år siden

1-3 for mit vedkomme i øjeblikket. Men det har dog være meget højre oppe, har i hvert fald været oppe på 7-10 og måske mere i de "gode "tider.
Men i de sidste par år er det gået stille og roligt ned af bakke.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13 moulder666 14 år siden

1-3 - men til gengæld ryger der en del serier indenbords, så "oversat" til film ligger det nok på 4-6 om ugen!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#14 Thomsen 14 år siden

Det bliver vist ikke til mere end 1-3 for tiden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 BN 14 år siden

4-6 ... eller nærmere bestemt 1 film om dagen, men det glipper gennemsnitligt én gang i ugen. Så 6 film om ugen bliver det til.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 MOVIE1000 14 år siden

10-15 plejer at være 2 om dagen men da jeg lige er igang med Stargate serien bliver det højest 1 om dagen, men om weekenden bliver der set mange
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Twister 14 år siden

jeg ser ca. en film om dagen hvilket jo giver 7 (jeg er klog, jeg ved det godt ;P). Derfor 7-10 om ugen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#18 Skeloboy 14 år siden

Stemte 7-10, men det er nok lige i overkanten.

4-6 havde været mere passende. Prøver på at få set en film hver mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag også, hvis jeg ikke er på druk. Fredag og lørdag bliver det ikke til film, og så 1-3 søndag.

Dog havde jeg en sommerferie, hvor så 4-10 timers film om dagen i 2 uger(weekend undtaget)
Gravatar

#19 mvejen 14 år siden

Efter jeg blev færdig med at læse, ser jeg ikke så mange film, som jeg har gjort, men 3-4 om ugen er nok meget passende.
Gravatar

#20 Geekalot 14 år siden

gælder 1 afsnit af en tvserie med her ? skal den hvis ha et klik på 15+ så

Skriv ny kommentar: