• Under 100 kr.
    38%
  • 100-200 kr.
    22%
  • 200-400
    20%
  • 400-600
    9%
  • Over 1000 kr.
    6%
  • 600-1000
    5%

Stemmer i alt: 1887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 lagoni 21 år siden

Sådan en funktion er der. Du skal bare gå ind under fx tagwall (ikke kun forum) og så tryk på find forum indlæg
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#62 maniac 21 år siden

mon ikke det var denne tråd? men den er jo længere særligt up-to-date må man gå ud fra...
Gravatar

#63 filmz-nemesis 21 år siden

Tak for oplysningen Lagoni. Ja, man lærer hele tiden.

Maniac.dk det er lige den tråd jeg havde i tankerne. Ja den er lidt forældet, da folk har penge som græsset gror. ;)
Gravatar

#64 origin 21 år siden

Jeg fortrækker også selv originale film.. gider bare ikke og se dem på computeren.. jeg har nu 96 dvder.. ikke vildt mange, men er sq glad for dem.. jeg har købt 10 dvder + alien boxset på en uge.. fik også mange penge i løn :D
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#65 filmz-slackerbitch 21 år siden

hmm. Jeg arbejder i Blockbuster. Så der er ikke megen løn at hente. Der blir faktisk købt så få dvd'er, så jeg er blevet nødt til at skrive ned hvilke nogle jeg gerne vil have, fordi der er så lang tid til jeg kommer til penge.. Nitte!
Til gengæld kan jeg leje alt det jeg vil gratis. Det er næsten lige så godt.. Næsten..
OMG!
Gravatar

#66 PredatorX 21 år siden

Jeg har lidt over 800 DVD film, stort set alle (originale) R1, på nær fx Hong Kong Legends udgivelser. Er pt igang med at lave en liste.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#67 dyg 21 år siden

#65 - Tror alle herinde har en liste over film de vil købe. Er gået igang med at smide dem på ønskelisten ved axel.. intil videre er jeg oppe på film for ca 8000kr, og den stiger sikkert til det mangedobbelte.. det er jo sygeligt :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#68 filt 21 år siden

#67, kun 8000kr, ikke mere? :) Min liste er oppe på de 25.000kr! :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#69 dyg 21 år siden

#68 - hvis du læser hvad jeg skriver, så vil du se at jeg siger: "er gået igang med at smide dem på".. jeg er langtfra færdig (hvilket jeg nu nok aldrig bliver), det er også derfor jeg siger at den sikkert ryger op på det mangedobbelte.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#70 Patriarch 21 år siden

Har brugt pænt mange penge på det i de sidste 14 dage.. 1500 eller sådan..

Ligger normalt på de 200-400
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: