• Under 100 kr.
    38%
  • 100-200 kr.
    22%
  • 200-400
    20%
  • 400-600
    9%
  • Over 1000 kr.
    6%
  • 600-1000
    5%

Stemmer i alt: 1887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 ImpulzE 20 år siden

har lige brugt over de 700 kr på dvder i denne månede.. og bruger ca altid 500 kr på dvder om måneden :p
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#72 filmz-Exitium 20 år siden

det kommer for det meste an på om der overhovdet er nogle gode titler at købe...
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#73 filmz-charliesheen 20 år siden

Der er en lignende afstemning på shareconnector.com!
Hell hath no fury like a woman scorned!
Gravatar

#74 El vez 20 år siden

Sjovt som folk liiige har brugt lidt flere penge nuher i forhold til hvad de plejer..

;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#75 filmz-nemesis 20 år siden

Jeg har brugt flere penge på dvd'er i denne månede end jeg plejer, men det er ikke fordi denne tråd er kommet og, at jeg der ved vil vise mig, hvis det er det du hentyder El vez!

Jeg tager det som et gennemsnit af året, så derved kan jeg sagtens bruge 1000 kr det ene månede, for så ikke at købe nogen i et lang stykke tid derefter.
Gravatar

#76 El vez 20 år siden

Nejnej min pointe er at folk måske ikke er helt sandfærdige/klar over hvad de normalt bruger...:)

Der er en del der har skrevet 'ja men i denne måned blev det liige til lidt mere'.

...o well :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#77 Zelle 20 år siden

De fleste har jo lige fået feriepenge... ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#78 filmz-millecool 20 år siden

Jeg pleger ikk* at købe så mange dvd*er men nu er det helt sikkert at jeg skal købe en dvd selvfølgelig Terkel i knibe..................... :) :) :) :) :)
Gravatar

#79 Yoda 20 år siden

Jeg bruger i snit ca. 600,- om måneden, hvilket er en 50% reducering i forhold til tidligere. Væggene bugner med film - 795 af slagsen - og jeg er blevet beordret (af kæresten)til, at jeg skal til at styre mig, da der jo ellers ikke bliver plads tilovers til os:)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#80 rimmer 20 år siden

lige nu tæller samlingen 609 dvd film og en ordentlig røvfuld VHS. Altsammen lovligt købt og ikke noget af det der pirat fis.

Grunden til at jeg ligger over 1000 kroner pr. måned (nok nærmere (2500) er også at jeg gør meget ud af og finde special og limited editions af filmene... og det koster jo det lort.
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: