-
Et par gange hvert halvår45%
-
Én gang om måneden19%
-
Få gange om måneden15%
-
Cirka én gang om året10%
-
Næsten aldrig8%
-
En eller flere gange om ugen3%
Stemmer i alt: 2173
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 loki 11 år siden
What are you implying...?
^^
Men ja det må jeg, og gør jeg også i stigende grad ved filmserier.
#22 David Munch 11 år siden
Samme her. Jeg er stoppet med at komme i flere biografer, fordi jeg ved chancen for folk der larmer er rigtig stor.
Jeg går pt. i bio 2-5 gange i kvartalet, men jeg ville se 2-3x så mange film hvis bare folk kunne sidde stille, tie stille, og lade mobiltelefonen være. Park Bio på Østerbro er heldigvis ikke ramt af den slags endnu.
Var inde og se Man of Steel forleden - Halvvejs igennem sad der dælme en gut på samme række som mig med sin iPad (Selvfølgelig med lyset skruet helt op), med hans kæreste med mobilen ved siden af. Wut?
Den anden ting er prisen på biletterne - De er sygt høje. Vores svar var selv at medbringe slik og sodavand.
Nu har vi dog heldigvis fået 5.1 lyd derhjemme, til 50" fætteren, så det bliver nok til færre film fra nu af.
#23 Hr. Nielsen 11 år siden
#24 fastertove 11 år siden
Skyfall, Totall Recall, Hobitten, "Alle for to" og ST 12 er vist de seneste, men varierer meget
Økonomi har selvfølgelig noget at sige, men har personligt ofte været meget irriteret af ´tearing´i billedet, når man ser film i biografen - fx panoreringerne i LOTR eller hurtige aktionscener. Efterhånden som film bliver optaget med flere frames, så vil jeg sikkert også gå mere i biografen. Er jeg den eneste der har det sådan?
#25 [ikke godkendt bruger] 11 år siden