• Et par gange hvert halvår
    45%
  • Én gang om måneden
    19%
  • Få gange om måneden
    15%
  • Cirka én gang om året
    10%
  • Næsten aldrig
    8%
  • En eller flere gange om ugen
    3%

Stemmer i alt: 2173

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 loki 11 år siden

What are you implying...?

^^

Men ja det må jeg, og gør jeg også i stigende grad ved filmserier.
www.peakoil.dk
Gravatar

#22 David Munch 11 år siden

Hr. Nielsen (1) skrev:
Men de sidste par år er det blevet mindre og mindre, grundet jeg synes tendensen i bio er blevet mere og mere uro, mobillys osv.

Samme her. Jeg er stoppet med at komme i flere biografer, fordi jeg ved chancen for folk der larmer er rigtig stor.

Jeg går pt. i bio 2-5 gange i kvartalet, men jeg ville se 2-3x så mange film hvis bare folk kunne sidde stille, tie stille, og lade mobiltelefonen være. Park Bio på Østerbro er heldigvis ikke ramt af den slags endnu.
Var inde og se Man of Steel forleden - Halvvejs igennem sad der dælme en gut på samme række som mig med sin iPad (Selvfølgelig med lyset skruet helt op), med hans kæreste med mobilen ved siden af. Wut?

Den anden ting er prisen på biletterne - De er sygt høje. Vores svar var selv at medbringe slik og sodavand.
Nu har vi dog heldigvis fået 5.1 lyd derhjemme, til 50" fætteren, så det bliver nok til færre film fra nu af.
Gravatar

#23 Hr. Nielsen 11 år siden

David Munch (22) skrev:
Nu har vi dog heldigvis fået 5.1 lyd derhjemme, til 50" fætteren, så det bliver nok til færre film fra nu af.
Jeg smed for nogle år siden selv penge efter et godt surround system og har både et i stuen og på mit 'herreværelse' og er begyndt at værdsætte det mere og mere. Det er ofte her filmene får den fulde opmærksomhed, eller jeg har bedre mulighed for at finde fred og indlevelse, modsat biografen desværre. Som du også nævner så er prisen også helt forrykt efterhånden. 95-125 kroner og skal man have en sodavand ved siden af, så kan jeg købe filmene til eje ganske ofte for den samme pris.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#24 fastertove 11 år siden

Et par gange hvert halvår.

Skyfall, Totall Recall, Hobitten, "Alle for to" og ST 12 er vist de seneste, men varierer meget

Økonomi har selvfølgelig noget at sige, men har personligt ofte været meget irriteret af ´tearing´i billedet, når man ser film i biografen - fx panoreringerne i LOTR eller hurtige aktionscener. Efterhånden som film bliver optaget med flere frames, så vil jeg sikkert også gå mere i biografen. Er jeg den eneste der har det sådan?
Gravatar

#25 [ikke godkendt bruger] 11 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."

Skriv ny kommentar: