-
Et par gange hvert halvår45%
-
Én gang om måneden19%
-
Få gange om måneden15%
-
Cirka én gang om året10%
-
Næsten aldrig8%
-
En eller flere gange om ugen3%
Stemmer i alt: 2173
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Hr. Nielsen 11 år siden
#2 Skeloboy 11 år siden
Det skyldes tre ting:
1) Det er meget få biograffilm, jeg interesserer mig for - så er der selvfølgelig Cafe biografen i Odense, som jeg burde benytte mig mere af.
2) Jeg har ikke et behov for at se en film lige når den kommer ud, så jeg venter til den er på DVD
3) Hele biografoplevelsen er heller ikke helt mig. Er ikke så god til mange mennesker i et lukket rum, jeg kan ikke bare lige pause og gå på das, og der er ofte irriterende folk :)
#3 Hr. Nielsen 11 år siden
#4 MOVIE1000 11 år siden
#5 Skeloboy 11 år siden
#4 - eh...hvad? :)
#6 BN 11 år siden
Det skyldes dels det for mig at se begrænsede udvalg, dels en forringet økonomi, der gør, at jeg/vi for tiden er nødt til at prioritere nogle andre ting.
Jeg synes ikke, jeg oplever mange tilfælde af irriterende og støjende personer. Der har været nogle enkelte tilfælde, men ellers synes jeg, at folk har været gode til at respektere husordenen de gange jeg har været i biografen. Måske er jeg bare heldig med biografen her i ..... her hvor jeg bor.
#7 Snaden 11 år siden
#8 Hr. Nielsen 11 år siden
Her i...i??? Skagen?
#9 Slettet Bruger [2997758844] 11 år siden
Tidligere har jeg haft en lang pause, hvor det kun var måske 4-5 gange om året, fordi jeg var noget irriteret over publikummet, men nu har jeg efterhånden spottet, hvilke sale jeg skal ta' og sådan noget.
#10 BN 11 år siden
Nej, jeg er ikke typen der plejer at gå op i en spids.