• 0-24
    26%
  • 25-49
    16%
  • 200+
    16%
  • 50-74
    12%
  • 100-149
    10%
  • Det er ikke størrelsen det kommer an på...
    7%
  • 75-99
    6%
  • 150-199
    6%

Stemmer i alt: 2724

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#121 filmz-nerotrace 20 år siden

men som man kan se har jeg 186 dvd'er

http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Ne...
Gravatar

#122 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden

Hvem har så færrest dvd'er?

Jeg tror jeg fører med 4 styks :)
Gravatar

#123 filmz-Wacker 20 år siden

oppe på 41 udgivelser, og der er så 2 bokse imellem
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#124 filmz-Jessmoeller 20 år siden

Hvad mener du?
Det er vel mine penge, så bliver det vel min samling...
Og hvad jeg samler på kan vel andre vel være ligeglad med...

Endvidere: Hvad mener du med kræsne?
Hvor kræsen er du da?!?
Lad os andre se hvad din samling indholder...
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#125 filmz-female cenobite 20 år siden

Jeg forstår godt hans udtalelse, og er enig med den (har ikke set alles DVD samlinger herinde, men dem jeg har set er det kun Insider jeg synes har en fed samling når det kommer til de store samlinger på 500+). Der er mange der har nok så mange DVDer, men 80% af dem er det værre crap. Så der skulle de måske have ofret lidt mere tid på at vælge film ud, istedet for kun at gå efter mængden af film.

Men du tog det rimelig til dig Jessmoeller. Ro på, hehe
Du siger folk kan være ligeglade med hvad du smaler på, men du ligger jo ligesom op til at få udveklset meninger omkring din DVD samling, når du poster den offentlige steder. Men selvfølgelig, hvis du ikke mener det kommer an på indholdet men kun mængden af film, så kan jeg godt se hvorfor du er uenig.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#126 El vez 20 år siden

Det er vel op til den enkelte hvad man synes er en god film...

...jeg tvivler på nogle køber film de ved/tror er noget 'værre crap' :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#127 filmz-female cenobite 20 år siden

Det er jeg ikke så sikker på. Folk køber mange bare et læs film, uden at tænke over kvaliteten eller andet, men kun fordi de vil have flere film til samlingen. At man synes filmen er god er en ting, men selve DVD udgivelsen kunne mange gange have været bedre, men så ville mange heller ikke have haft de store samlinger de nu engang har. Så deri kan jeg godt forstå nogen vil sige "folk burde være lidt mere kræsne".

Som sagt, er man til mængde eller indhold
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#128 lagoni 20 år siden

Gode filmudgivelser er også til at finde ret billigt, så jeg tror de fleste der køber film bare for at ha mange film, sagtens kan finde nogle gode. Smag og behag er så forskellig, så det nogle anser som spild af penge, er for andre det ypperste udi filmkunst.

Men ok, jeg kan godt følge dig lidt, min far har fx købt film bare fordi de havde et pænt cover...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#129 filmz-Kadann 20 år siden

#127 -

Størstedelen af min samling er da kommet efter cd-wow og andre butikker af den slags er dukket op. :)

Her kan du jo godt få nogle gode udgivelser til små penge, fordi jeg har det da sådan, at det er da langt fra alle film, som jeg køber i super-ekstra-fest-med-ost-udgave.

Jeg er selvfølgelig interesseret i, at billedet og lyden er i orden, men om der er ekstramateriale og om det er den svedige indpakning jeg skal have fat i, kommer helt an på filmen.

Desuden tager jeg da også chancer engang imellem, og køber en billig R3 udgave, eller nogle billige film fra TP, som ikke altid er helt optimale, men kan jeg lide filmen, så bliver udgivelsen sikkert også skiftet ud på et tidspunkt, hvis det kan betale sig.

Men du har da selvfølgelig ret i, at nogle folk bare køber film for at købe, ikke fordi de nødvendigvis checker om udgivelsen er værd at købe, eller bare fordi de får tingene billigt.

Hvis man går efter det princip, så er det jo nemt nok at få en kæmpe samling, men så er det jo så heller ikke en samling der er noget at råbe hurra for.

Jeg er da selv ganske tilfreds med min samling, med enkelte undtagelser, men fejlkøb kan man jo desværre ikke altid undgå.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#130 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Jeg er helt uenig.

Jeg kender en del fra dahf.dk med virkeligt store samlinger (800-1700 titler), og ved de fleste er niveauet virkeligt højt. Det er hardcore samlere, der meget bevidst går efter bestemt instruktører/genrer/perioder og gerne køber ind fra hele verden for at få lige den film, de mangler - og ofte i eksotiske udgaver.

Naturligvis har de fleste også halvdårlige udgivelser stående, men det er arrogant at udlægge det, som om det bare gælder for dem at få fyldt endnu en hyldemeter ud. For de fleste gælder det, at de har samlet i mange år, og derfor helt naturligt har inferiøre dvd'er blandt de andre. Formatet udvikler sig trods alt.

Normalt er det sådan, at man køber en film af interesse, men hvis man retrospektivt ikke lige synes, at det var verdens bedste titel, så er man heller ikke tilbøjelig til at opgradere, når bedre versioner kommer ud. Jeg kan bare tage min egen, mere beskedne samling som eksempel. Jeg har fx billige On-Air udgaver af 80'er-film stående, selvom de findes i bedre versioner fra Anchor Bay. Men det er ikke film, jeg holder så meget af, at jeg har tænkt mig smide 4-5 gange så mange penge ud på at opgradere. Det er nok bare at have dem i OAR. Skid hul i extras.

Det er fint nok at kommentere andres samlinger (selvom Jannik åbenbart er for stor en tøsedreng til at uddybe sit synspunkt?). Men det er forbandet arrogant at afskrive andres indkøb, blot fordi de ikke overholder ens egne, obskure smagsparametre, der på ingen måde kan kaldes universelle.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: